Aankomende week willen naar de Kidsfactory Breda om een kinderkamer te kopen voor onze dochter. Weet iemand of je daar een beetje kunt afdingen? Of misschien de verzendkosten gratis kunt krijgen? Vragen ze er ook om een aanbetaling (aangezien wij dat absoluut niet doen). Wij wonen namelijk nogal een eind van Breda vandaan, en kunnen dus niet ff er over nadenken en een week later terug komen. Dus wil een beetje voorbereid zijn
mijn ervaring is dat ie erg duur is en je er nietecht super kan afdingen. gewoon de zogezegde standaard kortingen als bij andere zaken.
ik vind hem ook heel duur, wel mooie dingen. Ik ben er echt geweest om inspiratie voor de babykamer op te doen.
Ik weet inderdaad hoe duur de kidsfactory is, maar de kamer die wij hebben gezien vind ik echt meevallen. Maar ben gewoon benieuwd of er ook valt af te dingen.
denk dat t tegen valt met afdingen. hangt er vanaf wat je wilt. ze hebben t voordeel dat de kamers die ze hebben van hun zelf zijn (als ik t me goed herinner) verder kan je misschien wat dingetjes erbij krijgen.maar je moet wel stevig in je schoenen staan. verder vind ik t wel een super mooie winkel. veel mooier dan A'dam
nou ja bv als je een complete kinderkamer koopt krijg je zogezegd bv 100 euro korting ( noem maar wat he) maar dit is gewoon standaard allemaal ingecalculeerd. zelfde als bv bij de babydump. koop je daar een kinderwagen, krijg je een autostoe l zogezegd gratis. maar dat is dan wel een merloze autostoel en als je dan een maxi cosi wilt moet je weer bijbetalen. snap je. dat bedoel ik met van die standaard kortingen
Dankje! ik snap wat je bedoeld. Wij hadden de babykamer van de prenatal vandaan en daar doen ze niet aan afdingen. Maar zag net dat ze 15 % korting op kinder en babykamers hebben van 26 december tot 31 december...met die korting zou ik al erg blij zijn Dan nog ff de verzendkosten gratis proberen te krijgen
@Pcootje...we zouden toch al naar familie in Roosendaal, en dan ligt Breda precies op de route. Dus wat benzine betreft kost het niks extra's
die 15% schiet idd wel op. En de verzendkosten zouden ook wel handig zijn als het naar groningen moet. Zijn jullie hier in de buurt toevallig, of kom je echt speciaal voor kidsfactory??
Als je niet wilt aanbetalen, wordt het lastig denk ik. Zeker als je een voor jou persoonlijk ontworpen meubel wilt. Wij hebben een wiegje gekocht bij de Kidsfactory en deze is speciaal naar onze wensen beschilderd, hier moesten wij dus echt voor aanbetalen. Afdingen... proberen zou ik het altijd.
wij zijn in amsterdam geweest maar daar waren ze echt heel arrogant. Ik vroeg of ze een bepaald merk kleding hadden maar werd echt aangekeken alsof dat te min voor ze was... en toen ik iets wilde afdingen werd ik zowat uitgelachen. Heb uiteindelijk maar niks gekocht...
babydump in roosendaal en in andere provincies is ook wel een goede zaak daar hebben wij alles besteld en als ergens anders goedkoper is krijg je het voor die prijs
Ik denk niet dat het je gaat lukken! Ik heb daar de aankleding van de kamer laten maken, met aanbetaling en zonder afdingen succes!