wij hebben een maxi cosi mura 4 nu wilde ik de banden ervan oppompen met de bijgeleverde pomp. Zo gezegd zo gedaan echter lijkt het wel of ze helemaal niet veel harder worden ook mijn vriend kon er niet uitkomen, Dus nu mijn vraag of iemand er ervaring meer heeft hoe hard hebben jullie je banden op gepompt van deze wagen ... Alvast bedankt.. gr gemma
We hebben ook zo'n pompje en bij mij liepen zelfs de band helemaal leeg met het pompje. Mijn vriend is niet zo handig maar gelukkig mijn vader wel en die had een "speciaal" pomp. Het is hem wel gelukt om de banden op te pompen. Geen idee wat voor pompje het was.
Volgens mij kun je beter een pomp gebruiken waar je ook autobanden mee oppompt want met dat handpompje ben je je suf aan het pompen en komt er geen lucht in.
Kijk zie wij dachten al dat het aan ons lag .. Dan is t probleem opgelost want dan breng ik m van de week ff naar me opa die heeft een autobanden pomp .. Bedankt allemaal.. gr gemma
wij hebben een autobedrijf dus mijn man pompt ze daar op met de compressor.. handpomp nog nooit gebruikt dus
wij hebben een losse auto compresser, en die gebruiken we daarvoor...want met het handpompje doet het het niet!! dat is echt een werk op zich wat je denk ik heel goed moet kunnen want ons lukte het niet hoor...ghehehe
Het handpompje is niet geweldig nee , het werkt wel als je voor nood nog even wat moet lucht erin moet krijgen, maar anders niet hoor. Ik heb zo'n fietspomp met drukmeter en verschillende aansluitingsmogelijkheden voor meerdere ventieldopjes. Die werkt perfect.
Wij gebruiken het pompje waarmee mijn man de banden van zijn mountainbike mee opppomt, komt gewoon van een fietsenzaak. werkt hier prima. Pompje van de Mura zelfs nog nooit geeprobeert.
ik vind het ook een onding ... verder lijkt me een super wagen,ben 36 wk dus nog niet geprbeert,maar die pomp nee das niks haha....
Nope, die pomp is inderdaad helemaal niks. Wel vreemd, zo'n fijne wagen en dan zo'n waardeloze pomp (dacht ook dat het aan ons lag, maar iedereen heeft er dus moeite mee.... )
das idd mijn gedachte ook lijkt me een super fijne wagen,vriendin is er ook helemaal lyrisch over trouwens,maar die pomp nee das niks
Oh das gek.. ik heb geen enkel probleem met de pomp. Heb zelfs 1 band die een beetje lek is en vaak opgepompt moet worden, maar is zo gepiept!
Heb een mail gestuurd naar maxi cosi. Heb deze even niet bij de hand, maar waar het op neer kwam is dat de pomp in (na?) 2010 is verbeterd. Is je wagen van voor die tijd, dan kan je met je aankoopbon en het pompje terug gaan naar waar je de wagen gekocht hebt en dan krijg je (als het goed is) een nieuw pompje. Mocht je bovenstaande willen doen, raad ik je aan vooral even zelf naar MC te mailen.
Weet je ook wanneer in 2010? Ik heb hem inderdaad toen gekocht. Pompje werkt op zich wel, maar dat moet makkelijker kunnen. Verder is het inderdaad een fijne wandelwagen. Vind alleen de opbergruimte wat weinig doordat je dat rekje zeg maar onder de bak hebt (waar straks dat zitgedeelte op komt).
Gewoon even bij de Fietsenmaker langs lopen, zij pompen het zo op voor je. Tip had ik van mijn vriendin gekregen
Hier ook geen problemen met het pompje (2010 model) Je moet het ventieltje van de band even losdraaien tot er wat lucht uit loopt en dan pompen. Wel snel weer dicht draaien anders loopt er weer lucht uit.