Slaaptrainer

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door cocko, 8 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Wie heeft er ervaring met de slaaptrainer? En vanaf welke leeftijd kun je dat ongeveer gaan gebruiken? Kan niet echt bruikbare info vinden op internet.. :S

Alvast bedankt!

2. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    Wij hebben hem gekocht, maar niet lang gebruikt. Was een beetje teveel van het goede, met zindelijk worden, een broertje erbij en dan ook nog de slaap aanpakken. Het heeft hier dus ook niet gewerkt. Daarvoor hadden we meer door moeten zetten.

Maar om op je vraag te antwoorden: de verpleegkundige van het CB was hier laatst en die zei dat je zo'n ding pas kan gebruiken vanaf 3,5 ofzo. Dat verbaasde mij echt heel erg. Jongere kinderen zouden het nog helemaal niet begrijpen, en als het dan werkt is het meer toeval of geluk, in plaats van dat het toe te schrijven is aan de slaaptrainer.

Ik ben wel benieuwd of er hier ouders van jongere kinderen zijn bij wie het gewerkt heeft.

3. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    haha, het ziet er schattig uit, maar hier twijfel ik of het een succes zou zijn. voor mijn middelste, 2,5 jaar, weet ik zeker dat het niet werkt en zelfs voor mijn oudste, wordt in november 4, heb ik mijn twijfels. ben benieuwd naar ervaringen!!!

4. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    er zijn er niet zoveel met ervaringen denk ik :)
    Dan wachten we maar tot ons zoontje wat ouder is..

Deel Deze Pagina