Ik had alleen maat 50 bij en daar heeft ze ook nog wel eventjes in gepast. Maar hier was ze wel geschat (ze werd geschat op 3,5 kilo en was 3290 gram)
Zoals men zegt, neem voor de zekerheid beide mee. Wij waren meteen mt 56 nodig, ons kereltje was iets groter dan verwacht.
Ben ik nou een ontaarde moeder als ik denk "lekker interessant?" Mij zou het echt geen reet boeien als mijn kindje de eerste dag een pakje aanheeft dat te groot is. (okee, knellende kleertjes zijn dan wel weer zielig natuurlijk) Maar ik heb gewoon willekeurig 2 slobpakjes gepakt: je weet toch niet hoe ie eruit komt, dus heeft het wat mij betreft geen zin om me daar druk om te maken: als het slobbert vouw ik de mouwtjes wel om ofzo
op de uitzetlijst van de kraamzorg wordt ook geadviseerd een pakje van maat 50 en 1 van maat 56 mee te nemen..zou het gewoon doen..maakt het uit? beter te veel dan te weinig meenemen..
Wij hebben 't allebei de keren beide meegenomen, je kan 't maar bij je hebben toch? Beide keren hadden we maat 50 nodig (en dat was zelfs nog een beetje aan de grote kant). Onze kindjes waren allebei ongeveer 7 pond bij de geboorte.
Ga toch eens kijken hoe de pakjes 50/56 die ik heb gekocht vallen... want heb eigenlijk nog geen 50 aangeschaft...
Ik had ook geen mt 50 bij de eerste.mt 56 was wel iets ruim,maar mouwtjes waren zo omgerold.In het begin liggen ze helemaal in elkaar,later 2 pakjes mt 50 gekregen heeft ie geloof ik 1 of 2 x aangehad..Vind ik wel jammer.Maar goed hier een baby van 7 pond.Gok nu ook wel zon beetje.Maar doen waar jezelf fijn bij voelt..
Ik heb alleen maar kleertjes maat 50/56 niet apart nog 50 of apart 56... en ik heb een lekker pyamatje (of hoe je het ook schrijft) ingepakt met van die voetjes