Mijn zoontje woog 3320 gr en was 54 cm en heeft tot acht weken in maat 50 gezeten. Ik zou er dus wat bij halen
Hmz, als jullie hier hoor, ik heb ook geen maatje 50, wel enkele stuks 50/56 en een aantal dingen maat 54. Mijn moeder verklaart me al gek dat ik zo veel maat 56 heb, maar ja ikzelf was een extreem kind, was 53cm en woog 4,2kg. Moest ons meisje nogal klein zijn, dan stuur ik mijn familie wel naar de winkel als ik nog in het ziekenhuis lig,
Yoshua was 4210 en 52cm en draagt mt50. Sweet petit van prenatal valt klein en die past hij bijna niet meer na anderhalve week. Babydump valt iets groter en zit nog prima. Ik zou dus nog wel wat bij halen als ik jou was.
Ik zou ook bij halen. Ik had 8 setjes in mt 50 en uiteindelijk nog 5 bij gekocht. ZL heeft 6/7 weken in maat 50 gezeten en spuugde nogal veel. Dus er gingen zo 4 setjes per dag doorheen.
Hier had had ik bij de eerste hooguit 2 pakjes maat 50. Door vk werd steeds gezegt dat het een flinke baby zou zijn. Klopte ook hij was 4190gram en 55cm hier maat 50 nooit gedragen. Nu wordt ik morgen ingeleid en ook dit kindje wordt weer groot geschat heb dus niks bij gekocht in 50
Wat een verschil qua kleintjes. Onze woog 3890 en na de kraamweek maat 50 al opgeruimd. Hier dus ook maar 2 setjes maat 50 en de rest 56. Dan maar een x extra omslaan
zonde ze zijn er zo uit die van ons was 4000 gr en 51 cm dus 56 was al bijna te klein............ gr anja
Hier een grote knul van 4210 gram en 54 cm maar alsnog een paar weekjes maat 50 gepast. Ik combineerde maat 50 en 56, het ene merk valt wel wat groter als het andere. Uiteindelijk heeft hij maar 1 shirtje in maat 50 niet kunnen dragen omdat die gelijk al te klein was. Ik vind het zelf ook mooier als kleding mooi aansluit en niet omgeslagen hoeft te worden. Ik zou dus zeker nog een paar setjes halen
Mijn dochter heeft tot 4 maanden maat 56 aangehad (merken die echt groot vallen daarvan heeft ze nu nog maat 56 aan). Wel een uitzondering maar zo kan het dus ook
Verschilt zo he! Mijn zoontje heeft heel lang in broeken maat 50 gepast, ik denk dat hij al ruim 4 of 5 maanden was voor ik naar 56 over ging. Toen zat hij al in 62 voor shirtjes. Ik heb met 6 maanden een broek voor de winter gekocht (6-9 maanden staat er in het label) en hij past er eindelijk in, hij is 15 maanden nu en past nog steeds in 74 voor broeken... Oja, hij was 51cm en 3400g, zit met lengte op het gemiddelde en met gewicht op -1 maar dus met een super smal kontje en breed en gespierd bovenlichaam.
Ik zie in veel winkels kledingmaat 50/56. Ik heb maar 1 setje in 50 en verder wel wat in 56. Dompers heb ik dan weer in 50/56. Hoe zit dat met die maat 50/56? Neigt dat eerder naar 50? Of moet ik er dus nog wel wat in maat 50 bijhalen? Vind het best lastig nl.
Mijn zoon was 4110 en 53cm en heeft nog een maand lang maat 50 aangehad hoor. Deze dame zou groot zijn volgens meerdere groeiechos, maar ik ben met 37 weken ingeleid en kon mooi maat 44 erbij gaan kopen want ze heeft een klein rompje en rompers maat 50 hadden minimaal 5cm over onder de luier. Rompertjes maat 44 heb ik gisteren uit de kast gehaald, 50 past nu aardig. Maar broekjes moet ze qua lengte al 56 aan, lange beentjes. Ze is nu 3500 gram en 52cm Ik zou dus sowieso een aantal pakjes maat 50 halen hoor.
Dat scheelt zo per baby.. Hier hebben beide kindjes ongeveer 10 weken in maat 50 gezeten, dus ik had echt wel een stuk of 12 setjes nodig. Mijn zoontje was 3055 gram en 48 cm Dochtertje was 3150 gram en 49 cm
Ik zou niet teveel halen want je hebt het zo bij gehaald. Hier onverwachts met 34 weken en moest dus ook opeens maatje 44 hebben, dat was zo bij gehaald.