fleur is 6 maanden en past quq t shirtjes soms al maatje 74 , volgens mij krijg ik een reuzenkind als ik de andere hier zo zie.
Idd wat een verschillen, Sam is nu net 2 jaar. En heeft broekje 80 en shirtje 86 Ze is 81 cm en 10.6 kilo Klein maar fijn zullen we maar zeggen. En de leeftijden die in kleding staat klopt dus meestal niet, en dan is het maar een beetje gissen.
Ook babies heb je in alle soorten en maten zoals je kunt lezen Mijn zoontje zat met 4 maanden in 74, hij was bijna 7 maanden toen hij in 80 zat. Met 10-11 maanden zat hij in 86. En nu met ruim 13 maanden trek ik hem ook al heel wat 92 aan ( alleen shirtjes), broeken 86. Zo vervelend dat geshop elke keer.... 8)
mijn zoontje heeft nu nog maat 68 en ik denk dat hij maat 74 over een maandje. ik koop nu nog niets want ik weet niet hoe het weer dan is....
Sverre heeft heel lang met 68 gedaan, en nu ook alweer een hele tijd met 74. Voorlopig nog geen maat 80 hier denk ik. Zal wel herfst worden. Toch zit hij bij het CB echt precies op de gemiddelde curve met gewicht en lengte. Zal dan echt met lichaamsbouw (lange/korte benen en romp etc?) te maken hebben denk ik.
Hier ook al 74-80 en dat houdt ze echt niet vol tot 16 maanden hihi. Inmiddels heeft ze maatje 74 al een maandje of anderhalf aan.
Vera draagt nu bijna twee maanden maatje 74. Ik heb heel veel kleertjes 74/80 liggen en denk er deze zomer gebruik van te kunnen blijven maken.
Anne heb nu ongeweer 5 weken maatje 74 aan en dat is nog redelijk groot. Denk dat ze wellang aan kan deze maat. 68 maatje heeft ze heel lang aan gehad.
Deyna is nu bijna 8 maanden en zit alweer een tijdje in maat 74/80. Het verschilt dus heel erg per kind.