Dilemma! Hubbie is onlangs zelf gaan shoppen , hij heeft wel een erg leuke broek gekocht alleen vind ik het een moeilijke kleur. Het is een bruine kleur, maar dan niet donker bruin maar meer zo'n uhm opvallende kleur bruin. bruin - Google zoeken Ongeveer deze kleur. Welke kleur past er nou goed op. Vind het zo moeilijk. Wie kan helpen?
Als ik denk dat ik weet welke kleur het is, dan staat knal rood er super leuk bij. Domkerbruin kan ook, maar dat is zo saai. Blauw en zwart zou ik niet doen. Groen misschien? Ik zeg gewoon broek aantrekken, stad in en lekker veel passen!
knal kleuren helderblauw rood , okergeel , of idd een stoere denim blouse met rug opdruk ( ben van de rugopdrukjes )
oh zie nu dat mijn link dus verschillende kleuren bruin aangeeft hihi. Nou ja, iig veel suggesties! Heb net even in de kast gesnuffeld of er toevallig nog een shirt hangt wat hij erop aan kan. Ik heb tot nu toe 1 optie haha. Misschien dat we morgen maar eens even de stad in gaan om te shoppen..Maar er kunnen toch wel veel kleuren op zo te lezen. Vind dat altijd zo moeilijk op een gekleurde broek iets vinden wat er op past.
Oker geel is helemaal hip! Maar dan moet je vriend niet licht blond zijn.. Ik vind die kleur zo gaaf maar hij staat me dus niet..
volgens mij niet veel. Hij vond de broek leuk, en hij heeft daarbij een bijpassende trui gekocht, maar nu voor een bruiloft die we morgen hebben wil hij dus een t-shirt. Hij kijkt als hij alleen iets koopt niet naar of het functioneel is en of je er meerdere dingen op of onder kunt
Ik vind oker geel echt geen mooie kleur.. Waarom weet ik niet, maar die kleur trekt me voor geen meter . Mijn man is donker btw
Haha dat dacht ik ook ja.. Ik ben dan saai denk ik, ik zou namelijk gaan voor creme wit (idem schoenen). Vind zelf geen enkele kleur mooi staan met die kleur!