maatje meer

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door chantal290379, 5 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal290379

13 apr 2008
    54
    0
    0
    gelderland
    hallo meiden

een directe vraag voor jullie n.l

wie van jullie heeft zoals ik een maatje meer ? en daardoor wat meer moeite om zwanger te worden en of geen groen licht van de gync gekregen daar voor.

ik ben zelf iemand die maatje mee heeft en geen groen licht heeft gekregen van de gync i.v.m. gewicht risico voor mij en kind

laat iets van je horen

2. hoihoi
    ik heb ook een maatje meer.. vind ik zelf...
    ik heb maat 44.. tot nu toe heb ik er nog geen problemen mee gehad met de gyn. maar heb wel gehoord dat je bmi maar uiterlijk 30 mag zijn voor behandeling en ik zit op de 31.. dus dan zal ik sowieso moeten afvallen...
    vervelend dat je geen groen licht hebt gekregen meid.. ga je er nu zelf wat aan doen of krijg je hulp ofzo?
    liefs marieke

3. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Is dat echt zo dat je pas geholpen wordt wanneer je bmi minder dan 30 is? Dan heb ik echt een probleem...
    Ik heb maat 48-50..... En m'n bmi is echt wel boven de 30.... :(

4. chantal290379

13 apr 2008
    54
    0
    0
    gelderland
    ben dus afgelopen vrijdag na de gync geweest , om te vragen waar mijn ongi bleef.sinds 6 mrt niks meer gehad.
    het eerste wat ie zei toen ik binnen kwam was je ben te dik ,daarom lukt het je niet om nu een kind te krijgen en als je al zwanger bent dan is het niet goed voor jou en je kind.

ben daar erg van geschokken.

heb maatje 50-52

en ik ga informeren voor een maagverkleining

5. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    jeetje, wat een zak van een gyn dan!
    Zo ga je toch niet met mensen om?!

Ik heb gelukkig niet het probleem dat ik niet ongesteld word. Ik ben best regelmatig.

Echt schandalig zeg! Ik ken zat mensen die misschien nog dikker zijn dan ik en die gewoon zwanger worden en ook een gezond kindje baren.

Ik zou naar een andere gyn gaan als ik jou was!
    Afvallen kan trouwens nooit kwaad, maar ja, zeggen is makkelijker dan doen he?! :rolleyes:

6. chantal290379

13 apr 2008
    54
    0
    0
    gelderland
    ja ik weet zak hooi van ee ngyn, maar toch sloeg het zo in bij mij dat ik nu bang ben om veder te gaan .mijn schoonzus is ook niet een van de lichte en heeft 2 jaar geleden een baby gehad. iemand uit onze buurt is nog dikker als ik en is bijna uitgeteld.

7. dat vind ik idd een beetje hard om zo te zeggen ja! klote gyn!

tis idd waar dat je maar een bepaald bmi mag hebben voor behandelingen .. dan heb ik t niet over onderzoeken he.. maar echt over icsi ofzo..

8. chantal290379

13 apr 2008
    54
    0
    0
    gelderland
    nou wij wilden het op de normale manier doen zonder enige hulp van buiten af
    maar ik ben wel blij om te zien dat er meer mensen zoiets hebben , sta er dus niet alleen voor

9. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Ik heb zelf ook een maatje meer hoor, 48 - 50 afhankelijk hoe het valt ;)

Wat een hork van een gyn zeg... hoewel, mijn HA kan er ook wat van. Hij doet het nu ook niet meer, omdat ik nijdig ben geworden op hem.

Ik ben best regematig, dus ik heb geen probleem met mestruaties, maar zwanger worden lukt al heel lang niet, dus wij gaan binnenkort ook naar de gyn, en ik weet nu al wat de eerste melding gaat zijn. Ik ben al gestopt met roken, en nu moet er wat gewicht af ...

Chantal - mag ik vragen waarom direct een maagverkleining. Daar zitten best grote risico's aan hoor.

10. chantal290379

13 apr 2008
    54
    0
    0
    gelderland
    ja hoor dat mag je gerust vragen.

ben al een tijdje bezig met afvallen en dat lukt niet echt bekende jojo effect.
    met de huisarts erover gepraat en een maagverkleining was een optie
    ik heb er goed over na gedacht en ga daarvoor naar arnhem toe ,die was pas in het nieuws dat ie goed zijn daar in , want het is inderdaad risicovol

duurt wel ong een jaar eer dat je aan de beurt ben.voor evt operatie je krijgt eerst gesprekken enz van de psycho enz

en nadat die gync mijn verteld had risico te hoog kan het voor mij niet sneller komen de eerste oproep

duurt ong 2mnd voor dat je de 1 oproep krijgt voor gesprek bij de chirurg

11. je stata er zeker niet alleen voor hoor..
    ik vind het ook heel erg om te zien/horen dat zwaardere vrouwen vaak gewoon zwanger raken en als er dan mensen zijn waarbij t niet lukt met een maatje meer dat ze dan meteen over t gewicht beginnen... waarom lukt t die andere dan wel?

12. chantal290379

13 apr 2008
    54
    0
    0
    gelderland
    ja een goede vraag dat weet ik ook niet , maar ben wel jalours als ik hoor dat iemand weer zwanger is maatje meer of niet.

volgens de gyn had het iets te maken met onze hormoonspiegel in het lichaam .wat dat precies inhoudt weet ik ook niet

13. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Wat een rare gyn zeg pff :rolleyes: Nou ik heb dus een paar maten meer. Ik draag maat 52. En ik zit gewoon in de gyn ja er is mij wel gezegd dat het beter is als ik afval. Ik heb een magband, al eenjaar nog geen 1 kilo er af dus.... :rolleyes: Ik weet niet of ze me ook zullen helpen als ik bijv iui of ivf ofzo zo moeten maar ik ben nu aan de clomid. Dit is mijn derde ronde met clomid. Ik wens je heel veel succes methet zwanger worden meid

14. chantal290379

13 apr 2008
    54
    0
    0
    gelderland
    oeps nou weet ik even niet meer wat ik moet zeggen
    jeetje ben jij pas 1 kilo kwijt geraakt terwijl je de maagband hebt ?! ! dat is erg jammer
    nou meid ik hoop dat het voor jou binnenkort raak is

15. Amfy

Amfy Niet meer actief

hey
    meis wat een zak van een gyn ik heb zelf maat 44 dus ook een maat je meer ik ben bij de verlos geweest omdat ik zwanger ben en hier word er helemaal niets over gezegt

16. dat is idd erg weinig jeetje, dat is even een teleurstelling dan of niet?
    is er iets niet goed gegaan dan? of is t niet altijd zo dat je ermee afvalt?

17. chantal290379

13 apr 2008
    54
    0
    0
    gelderland
    blusvrouw van harte gefeliciteerd ermee dat je zwanger bent.

maar verschil tussen mt 42 en 50-52 is voor de gync toch de moeite geweest om mij zo onderuit te halen

18. blusvrouw van harte!
    er is dus hoop :D

19. Amfy

Amfy Niet meer actief

vind het zo misselijk wie denk die gyn wel dat hij is.kom op zeg ik kan hier dus echt niet tegen kan er zo boos over worden. een kennis heeft 5 jaar terug ook ivf gehad ondankt haar maat 50 dus ik snap het niet hoor

20. chantal290379

13 apr 2008
    54
    0
    0
    gelderland
    ja ik kan er ook niet tegen en weet je wat het mooiste ervan is
    mijn eigenhuis arts heeft er niks van gezegd en me veel succes ermee gewenst.

kom op zeg er zijn toch genoeg zwaardere vrouwen die WEL zwanger zijn geraakt. ze hebben in het zkh toch niet voor niks mensen rondhuppelen die jou evt moeten begleiden als je wel maatje meer hebt en zwanger ben of niet dan

Deel Deze Pagina