ik heb gisteren ochtend een positieve ovulatietest gehad. gisteren avond heb ik ook getest maar toen was die test al een heeeel klein beetje lichter. en nu vanochtend weer een ovu test gedaan en die was lijn was echt lichter. maar hoe moet ik die testen nou precies lezen dan? is het zo omdat die test vanochtend weer negatief is dat je dan te laat zou zijn als je gisteren avond heb geklust? want die van vanochtend was dus negatief is dan je eisprong al geweest? want opzich zou je dan denken dat het nog kan omdat het eitje 12 uur leeft.. ik hoop dat iemand mij kan helpen want volgens mij denk ik verkeerd.. groetjes evi
Na je positieve ovu test springt je eitje binnen 24-48 uur. Als je een negatieve test hebt betekend dit nog niet dat je ei al geweest is. Hij zal eerder vandaag of misschien zelfs morgen komen. Een ovu test geeft aan dat je eitje eraan komt, niet dat ie geweest is Bij mij is het dat wanneer mn ovu test weer negatief is, dat die dag mn eitje komt. Je kan ook gaan tempen, dan weet je precies wanneer je ei is geweest.
hoi dreamer bedankt voor de info ja temperaturen heeft bij mij geen zin.. doe het nu al 4 maanden kom er geen wijs uit.. dan weer 36,2 36 ,3 37,4 dan weer ineens 36,2.. er zit geen logische lijn in. nee dat werkt niet maar volgens mij is mijn cyclus een beetje over de zeik zeg maar... vandaar die ovulatie testen dan maar.. maar goed ik snap het nu...het is vanaf die positieve test dus 24 a 36 uur. en het wil dus niet zeggen dat hij vandaag al geweest is omdat hij weer negatief is.. dusse bedankt voor de reactie.. groetjes evi