Ik vraag me af of ik gewoon pech heb of dat het vaker voorkomt. Wij zijn inmiddels toe aan het 4e flesje vitamine D druppels omdat alle flesjes (van oa hema en kruidvat gehad) lekken. Het gaat goed tot er een keer een logeerpartijtje of nachtje weg geweest is. dan komt het flesje altijd plakkerig en lek uit de toilettas en blijft daarna lekken (zodat de commode standaard van die ronde plakvlekken krijgt). Iemand de gouden tip wat betreft de aankoop van flesje nummer 4? Mij lijken de flesjes allemaal hetzelfde, maar misschien zit er een merk bij wat beter gaat..
Hier nog geen last van gehad dus geen advies . Heb hem van de etos en mijn tas enz is nog helemaal schoon.
geen ervaring mee... ik gaf het nooit mee als hij ging logeren, dan gaf ik het wel een ander moment van de dag of een dag niet. wij hebben nu van kruidvat eigen merk vitamine pilletjes. 2 stuks per dag en mijn zoontje sabbelt, knabbelt ze rustig op! ik zet hem s morgens in de stoel, geef hem de pilletjes en ga dan rustig de tafel dekken en geef hem dan een beker melk als eerste. staat hij niet aan mn been te trekken dat ie honger heeft en kan ik rustig tafel dekken
Hee grappig, ik dacht al dat ik de enige was! Wij hebben nu de Vitamine D-druppels van de apotheek, van het Kruidvat en nu van Davitamon, en elke keer: plakkende zooi...Ik maak het nu elke keer na gebruik met een nat doekje schoon.
Jammer he. Je zou het flesje ook eerst in een plastic zakje moeten doen en dan in je tas, zo blijft je tas schoon. Met etos geen lekkende flesjes hier.
Ik geef t nooit mee met een nachtje logeren Het staat hier op het aanrecht en daar blijft die dus ook, geen last van lekken..
Oh wat gek, hier nooit gehad met AH huismerk en Davitamon. Nu wel over op tabletjes omdat mijn dochter geen druppels meer wilde happen, tabletjes eet ze alsof het snoepjes zijn