Maatregelen tegen striae

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Cherryblush, 6 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anouk112

anouk112 Actief lid

20 dec 2014
    162
    0
    0
    NULL
    NULL
    heb alles gesmeerd wat ik kon verzinnen, helaas ziet mijn buik er uit alsof ik tijgerstrepen heb. mijn herinnering aan de strijd. verder hebben mijn oma en moeder nergens last van gehad met hun zwangerschappen. nu na 4 jaar word het wat lichter maar bah wat ziet het er uit. ahhh ik voelde het toen gewoon springen auwie heel veel succes

2. littlemissme

littlemissme Bekend lid

1 sep 2013
    572
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heb vanaf het begin goed gesmeerd met bio oil en crème van zwitsal. Ging de hele tijd goed. Tot de 37e week (so close... 😜 ) opeens schoot de striae erin, waarschijnlijk groeide mn buik opeens weer sneller. Ik vraag me af of het te voorkomen valt. Maar volgende keer zou ik weer smeren, gewoon voor de zekerheid 😊

Btw inmiddels zie je het bijna niet meer, is allemaal licht geworden gelukkig.

3. BDEMT

BDEMT Actief lid

7 jul 2015
    103
    0
    0
    Zuid Limburg
    Ik ben er mijn vorige zwangerschap helaas te laat mee begonnen en mijn buik zit begoorlijk onder de streamen!
    Maar goed ik weet waar ik het van heb 😜
    Nu gebruik ik bio olie en zal die ook gebruiken bij de volgende zwangerschap wat hopelijk snelzal zijn😜

Succes🍀

4. Sjubidoe

Sjubidoe Actief lid

12 mei 2012
    361
    1
    16
    Ehmm.. ik gebruikte eerst zwitsal. Daar kreeg ik ontzettende jeuk van op een gegeven moment..
    Daarna bio oil, kruidvat mama olie, etos mama olie en nog een merk maar die weet ik niet meer.. zal eens kijken of ik die nog in de badkamer ergens heb staan!!

5. Dimisto

Dimisto Actief lid

24 sep 2012
    247
    0
    0
    genieten van me meisje
    Groningen
    gewoon Nivea soft hier gebruikt. maar wat hierboven al genoemd werd, het zit helaas in je genen, al een zacht niet jeukende buik natuurlijk altijd wel prettig!

Deel Deze Pagina