Dat zou je wel zeggen he maar volgens de mensen die ik aan de telefoon heb gehad niet. (in die qr code app staat zelfs welk vaccin, batchnummer en de datum vermeld)
Niet in de nederlandse. Dat is alleen in de internationale. (En dat staat trowuens ook op mijn vaccinatiebewijs)
Nee hoor, ik heb echt de Nederlandse versie en ik zie precies welk vaccin ik heb gehad. Uniek vaccinatienummer en op welke dag Edit: Moet er wel voor inloggen hoor, het staat niet bij de qr code zelf.
Wat gek! Ik kan geen screenshot maken even kijken of ik een foto me niet man zijn telefoon kan maken moment!
Misshcien hebben ze je internationale qr aan je nederlandse qr gekoppeld of zoiets. Want bij de internationale staan we al deze gegevens.
Zou jij ten onrechte op de zwarte lijst van QR codes staan? Dat iemand jouw code heeft gebruikt? Lees er net iets over op NOS.nl.
Bij ons worden die vanuit de sportscholen dus wel buiten georganiseerd. Dan zie je zo'n tent met allerlei krachtattributen. Je hoeft echt niet ineens op een andere sport.
Nee die apparaten niet, maar wel van die dikke touwen, kettlebells, e.d. En je kunt creatief omgaan met straatmeubilair.
Ja maar hij staat dus echt op alleen Nederlands en niet bij internationaal (als ik daar kijk staat e de geen qr code)
Je hebt ook landen waar ze het veel harder aanpakken. Niets halve regels maar gewoon verplicht vaccineren want anders wordt je ontslagen of mag je nergens meer verschijnen. Of opnieuw lockdowns en tal van voorzieningen dicht. Of gewoon de natuur zijn gang laten gaan. Recht van de sterkste en de rest laten we gewoon liggen (letterlijk op de stoep zoals in India, Afrikaanse landen of Braziliƫ). Kunnen we hier ook doen natuurlijk. Zijn we direct van ouderen en kwetsbaren af (die dragen toch niet bij en kosten geld). De rest heeft dsn hopelijk antistoffen (weten we niet zeker, maar toch). Bleek in een zeer ontwikkeld land als Zweden toch niet zo effectief. Hier hebben ze maatregelen getroffen die slechts een klein deel van de bevolking treft. Dat is vervelend maar het gevolg van eigen keuzes die mensen maken.
QR-codes nog steeds breed gedeeld, veel malafide codes nog niet geblokkeerd - https://nos.nl/l/2404415