Maatregelen voor niet-gevaccineerden 2.0

Discussie in 'Gezondheid algemeen' gestart door Bloempjelief, 29 okt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloempjelief

Bloempjelief VIP lid

28 mrt 2020
    9.472
    8.619
    113
    Vrouw
    Jij was positief toch? Misschien zijn ze stiekem aan het testen om gene groene vinkjes te geven na een positieve test? :p

2. Vaasje

Vaasje Niet meer actief

Klopt maar inmiddels al 48 uur klachten vrij so I'm on the loose :roflmao:

3. littlemunchkin

littlemunchkin Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.811
    1.004
    113
    hebben ze nog wat gezegd vanochtend?

4. Vaasje

Vaasje Niet meer actief

#384 Vaasje, 5 nov 2021
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 nov 2021

Ik word wederom terug gebeld door een afdeling die er meer van weet.. Ben nog steeds niet gebeld dus ga zo zelf weer bellen.

Inmiddels zelf gebeld antwoord:

We hebben het erg druk op de afdeling, u kunt zich alsnog laten testen zodat u naar binnen kunt.

Dus ik ben gevaccineerd, heb een QR code die altijd gewerkt heeft maar nu in ene niet meer en dan moet ik me alsnog gaan laten testen..

Oh en niet vergeten, als ik nu ga testen is hij sowieso nog positief gezien je tot 8wk positief test na het doormaken van corona..

Kortom zolang het niet opgelost wordt kan ik niet uit eten oid.

5. rocketscience

rocketscience Fanatiek lid

16 feb 2015
    4.273
    3.239
    113
    Vrouw
    Maar je hebt dus ook nog corona gehad? Kunnen ze op basis daarvan je dan geen qr-code afgeven?

6. Vaasje

Vaasje Niet meer actief

Nee ze kunnen helemaal niks echt heel irritant!

7. rocketscience

rocketscience Fanatiek lid

16 feb 2015
    4.273
    3.239
    113
    Vrouw
    Snap dat dat heel irritant is. Vrees dat ze het ook niet op korte termijn gaan oplossen voor je...

8. MissXray

MissXray Niet meer actief

Is het al opgelost? Ik zit met exact hetzelfde probleem! Tijdelijk toestel, app er op gezet, hoppa binnen halen via DIGID. Niet dus, nergens vaccinaties geregistreerd. Ik heb deze app altijd gehad en ben volledig gevaccineerd. 8 telefoontjes verder en ik zit nog zonder QR code.

9. Vaasje

Vaasje Niet meer actief

Hier niet!

Al moet ik wel zeggen dat ik dus wel een QR code heb maar deze overal op een rood kruis komt terwijl ik dus wel geregistreerde vaccinaties heb

10. amdaa

amdaa VIP lid

28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113
    Ik zou deze foto's afhalen.
    Je deelt hier te veel persoonlijke informatie, op een openbare website.

Maslov vindt dit leuk.
  11. Vaasje

Vaasje Niet meer actief

Ik heb de laatste stukken van de codes incl m'n achternaam weggehaald dus denk niet dat ze er veel mee kunnen

12. Merlino

Merlino Fanatiek lid

21 sep 2021
    2.286
    3.965
    113
    Vrouw
    Pfff. Hoort hier niet helemaal thuis, maar wil even mijn ei kwijt. Hoop dat ik niemand voor het hoofd stoot.

Ik zou vanavond als coach invallen bij de sport van mijn dochter omdat de echte coach niet kon. Nu werd ik vanmorgen vroeg gebeld dat degene waar ik dinsdag de hele middag mee aan 1 pc heb gewerkt (implementatie nieuwe software, kon niet anders) positief is getest.

Ik heb de vereniging gebeld en afgemeld voor coachen, omdat ik me er niet prettig bij voel. Zijn veelal kinderen met een kwetsbare gezondheid, en ik wil hen niet aan een risico blootstellen. Ik kreeg een bak sh*t over me heen, dat ik kinderen laat vallen, niet zo moeilijk moet doen, enz. Voel me er zo naar over nu. Bah, wat een rottijd is dit.

13. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.245
    11.826
    113
    Goed dat je je verantwoordelijkheid neemt. Laat ze maar kletsen hoor. Door dat soort houding en gedrag zitten we juist in de shit.

littlemunchkin en Merlino vinden dit leuk.
  14. Bloempjelief

Bloempjelief VIP lid

28 mrt 2020
    9.472
    8.619
    113
    Vrouw
    Ik vind dat je juist heel goed gehandeld hebt! Wel heel vervelend, en je hebt een belachelijke reactie gekregen!
    Sommige mensen kunnen echt niet meer normaal reageren in deze tijd.
    Wij zitten nu in quarantaine, maar mijn man is nog steeds negatief en heeft geen klachten. Vandaag belde een collega dat zn baas wil dat voor quarantaine dagen vrije dagen worden ingeleverd… hij heeft natuurlijk geen poot om te staan, maar het idee alleen al he. En dan te beseffen dat hij zich nog nooit heeft ziek gemeld in de 15 jaar dat hij er werkt:cry:

littlemunchkin, Loveloes en Syane vinden dit leuk.
  15. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.245
    11.826
    113
    Pfff lekker dan zo’n baas. En wat wint die daar nou mee dan hè. Alleen een rot gevoel bij zijn zeer loyale en hard werkende medewerker.

SAARC en Bloempjelief vinden dit leuk.
  16. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

3 sep 2019
    13.689
    18.770
    113
    Vrouw
    Domme mensen heb je in alle tijden e
    Je hebt allesinds de juiste keuze gemaakt .

17. Bloempjelief

Bloempjelief VIP lid

28 mrt 2020
    9.472
    8.619
    113
    Vrouw
    Ja het is echt te belachelijk gewoon, maar ja; tijd kost geld he? En hij kan niet thuiswerken, dus verveelt zich stierlijk ;)

Syane vindt dit leuk.
  18. Septembre

Septembre Bekend lid

19 jan 2021
    973
    1.324
    93
    Zo ben ik vorig jaar 3 vakantieweken kwijtgeraakt :$

19. Bloempjelief

Bloempjelief VIP lid

28 mrt 2020
    9.472