Ja. Dat was echt zuur. Na het thuiswerken/lesgeven en 3 x de opvang dicht was ik wel aan vakantie toe. Maar ik had dus geen dagen meer vanwege quarantaine.
Dit hoeft niet zo te zijn gelukkig. Mijn schoonmoeder testte na ongeveer 2 weken na de positieve test weer negatief. Beide via officiele GGD testen.
Dat scheelt! Al zou dat voor mij nog te kort zijn, ik ben een kleine 1,5wk geleden positief getest en ga morgen avond uit eten Of nja ging
Anders gewoon even met het restaurant bellen. Misschien kan je je vaccinatiebewijs van de ggd meenemen.
Jawel, maar ik was zelf niet ziek. Alleen m'n kind. En dus moest ik vakantie opnemen ook al was quarantaine me verplicht.
Ik heb de vakbond gesproken en het mag, omdat ik niet ziek was. Slechte CAO. Je mag 1 x raden in welke sector ik werk
Daar snap ik dan echt niks van. Het staat letterlijk op de site van rijksoverheid, dat is neem ik aan genoeg bewijs toch? Is gewoon wettelijk zo geregeld..
https://www.lnnmedia.nl/nieuws/premier-van-australia-zegt-op-nationale-tv-dat-ongevaccineerden-in-quarantaine-kampen-moeten-worden-geplaatst/ Quarantaine kampen in Australië voor ongevaccineerde…
Zo heb ik het vanavond opgelost, maar ik kan me voorstellen dat niet ieder restaurant en theater dit gaat doen. Ik zit dus echt in de stress en niemand die iets lijkt kunnen doen, terwijl ik al maanden gevaccineerd ben.
Balen zeg en ook wel raar omdat die het eerst wel heeft gedaan. Na dit soort berichten ga ik hem toch ook maar op papier uitprinten. Sta je straks met je avondje bios en kan je weer terug Ik hoop dat het snel wordt opgelost. Je kan bij de huisarts ook een qr code op papier krijgen. Wij krijgen wel vaker mensen waarbij het niet werkt en dan kunnen wij hem uit het systeem ophalen en printen
nou dat weet ik niet. In Australie is er ook een enkelband quarantaine, alleen dan via je telefoon geloof ik. En Australie is ook echt geen China, een geciviliseerd land zoals Nederland. Net als die debiel in Canada, dat Nederland zo'n freak hier binnen laat en Rutte gezellig een biertje met hem gaat drinken. Die creep Trudeau was afgelopen week in onze stad, brrrr