Maatregelen voor niet-gevaccineerden 2.0

Discussie in 'Gezondheid algemeen' gestart door Bloempjelief, 29 okt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.837
    18.580
    113
    Vrouw
    Klinkt als mijn baas. Helaas, ze bestaan echt.

2. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.179
    10.723
    113
    Jeetje iedereen die iets heeft gedaan in coronabestrijding kan het niet goed meer doen bij je he. Debiel? Freak? Doe effe normaal joh. Je hebt het over een van de premiers die een verademing is tussen al die nare rechtse despootjes die het beeld in de internationale politiek bepaalden de laatste jaren.

3. tuc

tuc Niet meer actief

serieus?? Jij vindt Trudeau een normaal weldenkend persoon, en die idiote situatie in Australie vindt je ook wel kunnen?

Ally2020 en SAARC vinden dit leuk.
  4. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.179
    10.723
    113
    Trudeau heeft niks met Australie te maken, en daar hadden we het ook niet over. Australie heeft altijd al vrij extreme maatregelen gehad tav bijvoorbeeld immigratie.
    Vertel, wat is jouw probleem met Trudeau? Ik heb echt geen idee waarover jij nou zo over de flos bent.

littlemunchkin vindt dit leuk.
  5. tuc

tuc Niet meer actief

als jij dit over de flos noemt dan ben je niet veel gewend.
    Maar ik vind Trudeau in zijn beleid vreselijk agressief. En heel erg kleinerend en beledigend naar mensen die zich niet vaccineren.
    In Australie overigens hetzelfde.

Ally2020, SAARC en Edr89 vinden dit leuk.
  6. Merlino

Merlino Fanatiek lid

21 sep 2021
    2.286
    3.965
    113
    Vrouw
    Is ze niet veel gewend? Volgens mij is ze juist wel wat gewend, namelijk dat je met respect over anderen praat. Ook al ben je het niet met ze eens.

Het is echt heel onprettig om te lezen hoe jij over anderen praat. En de uitscheldt. Dat jij dat normaal vindt en erger gewend bent is prima, maar de meeste mensen zijn dat soort taal niet gewend. En gelukkig maar vind ik, want ik vind het heel vervelend lezen.

7. tuc

tuc Niet meer actief

dan is daar een hele fijne optie voor op dit forum:thumup:

8. SAARC

SAARC Fanatiek lid

16 nov 2018
    1.676
    2.387
    113
    Iedereen die de gedachtegoed heeft om mensen anders te behandelen of zelfs op te sluiten in hun huizen of kampen!!!! En ook die macht heeft om te doen is een idioot en mag van mij vergeleken worden met mensen zoals machthebbers in noord korea, China en zelfs met mensen uit het verleden die mensen opsloot in kampen. Arme mensen in Australië.

Saartje33, Ally2020, Biny en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    13.045
    14.731
    113
    Vrouw
    Je positieve test is nog net geen 11 dagen? Anders zou je een herstelbewijs aan kunnen maken toch?

10. Vaasje

Vaasje Niet meer actief

Klopt!

Dat ga ik nog ff proberen!

Zxcvb vindt dit leuk.
  11. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    13.045
    14.731
    113
    Vrouw
    Is het nog gelukt?
    Vanavond zijn wij ook uit eten geweest. Schoonzus heeft haar vaccinaties gehaald, heeft haar QR code. Vorige week ook nog gebruikt, maar vanavond deed hij het bij haar opeens ook niet. Een rood kruis. Heel gek.
    Zij en zwager samen zitten kijken waar het nu aan kon liggen. Bleek bij haar de tijd niet goed te staan. Tijd goed gezet en hij deed het weer wel.

12. Vaasje

Vaasje Niet meer actief

Nee ook de herstel code deed het niet! Gelukkig mocht ik toch eten :oops:

Zuul en Loveischocola vinden dit leuk.
  13. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    In heel Azië zijn dit soort quarantaines. We zijn daar (gelukkig) niet aan gewend. Maar als ik naar de fabriek in Taiwan moet moest ik 2 weken in quarantaine, in een door de overheid aangewezen hotel, mocht ik de kamer niet af, werd mijn eten 3x per dag voor de deur neergezet en werd ik dagelijks via mijn telefoon door de immigratiedienst gevraagd waar ik was en of ik al klachten had.

Veel landen en regio's gaan in de basis al anders om met wat over je persoonlijke privacy valt en wat je moet doen voor het gemeenschappelijke belang. In Azië (en Australië is ook Aziatisch) gaat de gemeenschap voor het individu. Dat vinden wij raar maar het is onze perceptie. Zij snappen ons ook niet in deze. Ze staan op heel andere plekken in de cultuur dimensies van Hofstede.

Huismuisie vindt dit leuk.
  14. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    13.045
    14.731
    113
    Vrouw
    Oh gelukkig

15. julia80

julia80 Fanatiek lid

11 jan 2014
    4.611
    2.404
    113
    Jeetje tuc, een jaar of vijf geleden was je hier altijd zo 'normaal', mainstream, gewoon redelijk. Nu ben je altijd zo snel boos, en in de aanval. Wat is er met je je gebeurd...?

Merlino, Zuul, MadeInUSA en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  16. julia80

julia80 Fanatiek lid

11 jan 2014
    4.611
    2.404
    113
  17. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

11 jan 2019
    12.256
    12.632
    113
    Vrouw
    Gelukkig maar!

18. Mammavantwee

Mammavantwee Niet meer actief

B-I-Z-A-R want gevaccineerde mensen kunnen andere natuurlijk niet meer besmetten! :cool:

Vind toch wel vrij bijzonder, en ik heb verder heel dit topic niet gevolgd terug lezen is me teveel werk.

Maar ze verwachten de oploop van positief geteste mensen onder andere doordat de werkbaarheid van de vaccin afneemt, echt waar ik kan er met m'n hoofd niet bij wat voor een bizarre regels er komen.

SAARC vindt dit leuk.
  19. Jackie87

Jackie87 VIP lid

6 aug 2013
    5.496
    2.948
    113
    Ik denk weleens. Nou, laat die 1G regel maar komen. En dan kijken wie ze dan de schuld gaan geven van de besmettingen.

sannever, Roosje35, Saartje33 en 3 anderen vinden dit leuk.
  20. tuc

tuc Niet meer actief

zover ben ik inmiddels ook al. Ik schreef dat hier ergens van de week (of ik dacht dat ik het gedaan had:roflmao:)
    Laat maar enkel nog gevaccineerden overal binnen, ik wil het gevolg wel eens zien.

Roosje35, Zana28, Saartje33 en 1 andere persoon vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina