Herkenbaar probleem, hadden wij met de naam Lauren. Dachten we eruit te zijn, bleek onze uitspraak totaal anders . Aurelie vind ik de mooiste van de twee, met de -au klank (sorry ). Mabel heb ik niets mee, behalve een associatie met het koningshuis.
Ik ben van beide namen niet echt fan.. Misschien nog; Celeste Olivia Rosalie Emily Felice Sophie Solenn Vivian Julia Isabel Laura Elena Norah
Bedankt voor jullie input, ik heb er even een nachtje over geslapen. Aurelie, met de o klank vind ik ook prachtig, maar met de au- klank vind ik het geen gehoor. ik denk dat we voor Mabel gaan. Ga denk ik maar een proefdruk van een geboortekaartje bestellen dan wordt het allemaal wat echter. Wel heerlijk om nu eens eerlijke meningen te horen, als ze geboren is blijven mensen toch beleefd. Op onze zoons naam hebben we ook geen negatief commentaar gekregen, terwijl dat ook niet echt een naam voor iedereen is
Als jullie de naam maar mooi vinden, dat is het belangrijkste! Meningen hebben mensen toch wel. En als je ondanks ook mindere reacties hier (of elders) toch bij een naam blijft, dan zegt dat heel wat! (Wij hebben bij de jongste uiteindelijk ook een naam gekozen die hier niet fantastisch uit de poll kwam, of althans: de andere namen scoorden hoger, maar voor ons bleef het toch De Naam. )
Deze naam vind ik prachtig en dacht ik ook aan. ik zou gaan voor Aurelie maar dan wel met de au klank. Met de o klank vind ik het niet mooi.