mn man standaard grote bigmac menu met cola zonder ijs. en ik twijfel altijd tussen Quarter Pounder en McChicken menu, cola zonder ijs. Had een tijdje terug een Big Tasy tik. Maar die hufters hebben die eruit gehaald!!!! Oja cola zonder ijs doe ik omdat de cola anders zo waterig is als de ijsklontjes gesmolten zijn. Ik ben niet zo'n snelle drinker Dit vond mn man wel een goed idee toen we samen voor t eerst naar mac gingen en sinds dien hij dus ook cola zonder ijs
dat heb ik nooit begrepen... dikke vette hap, extra groot met extra frietsaus, maar dan wel een light erbij...
Als we naar de Mac gaan, dan is dat meestal voor een McFlurry of een milkshake. We proberen graag de nieuwste smaakjes uit. We eten er misschien 2x per jaar. Ik neem dan meestal een McChicken-menu, of een Chicken Sensation/Salsa. Patatjes erbij met extra saus en cola.
Big tasty met friet, 2 frietsaus en melk of water. Maarja de big tasty hebben ze niet meer!! Echt waardeloos.
een grote friet met fritessaus, een sidesalade en een milkshake, als toetje vaak een mcflurry. ik eet geen vlees/vis dus dan is er weinig keus bij de mac.
Tjeee....ik krijg NU zin in Mac als ik die lekkere dingen allemaal lees. Beetje vroeg..... Hier als we naar de mac gaan meestal een Big Mac menu met milkshake.
Ik heb begrepen dat de Big Tasty uit het assortiment is?? Dat vond ik juist de allerlekkerste! Wie helpt er mee met een actie; We want the Big Tasty back??
milkshake kokos klinkt erg lekker!maar drink nooit milkshakes en nu ik nog bv geef en ons derde meisje ook weer op melkprodukten reageeert (kma) toch maar even mee wachten.. Wat ik bestel als we daar iets gaan halen (is bijna nooit helaas) - big mac -hamburger of cheeseburger -quarterpounder -middel friet of grote friet -2 fritessaus (drinken hebben we thuis, drink dan gewoon water, of carvan cevitan) als we in de mac zelf gaan eten wordt het een bic mac menu (groot) met cola, hamburger.
Ik vind mn man zo lullig.. loop al dagen te zeuren s´avonds of hij wat voor me wil halen bij de mac.. heb nog nergens om gezeurt tijdens deze zwangerschap en zit al op de helft. Komt meneer erbij dat van die ´zwangerschapstrek´ alleen aan het begin van de zwangerschap is??! Hoe komt ie erbij.. vanavond weer een poging.