mac donalds

Discussie in 'De lounge' gestart door esmee1808, 11 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Ja gisteren de reclame op tv gezien en vanaf vandaag verkrijgbaar!!! Yummie, heb er zin in!!! Net als de mcflurry kitkat!!!

2. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    o jezus ik heb zo'n zin in de mac nu he!!!! Is die McDeluxe lekker? weet het niet meer. Ik BAAAAAAAAAAL echt dat die Big Tasty weg is :( komt ie ooit nog terug ?!

3. mano82

mano82 Fanatiek lid

15 mei 2007
    1.554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    Je wil niet weten wat in zo'n hamburger zit...

Voor mij dus bedankt.

4. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Quarterpounder plain, met alleen kaas.
    Mckroket zonder saus
    frietjes, fritesaus
    water

als we er echt eten, en af en toe een lekkere vanille milkshake of mcflurry gaat er ook wel in in de zomer :)

5. Marijke B

Marijke B Actief lid

20 jul 2005
    409
    0
    16
    Rotterdam
    Yeah! Zag de reclame voorbij komen de Mcdeluxe is er weer Jammie.

6. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Als ik er al een keer iets haal dan is het een Quarter Pounder menu met een aardbeienmilkshake, en vaak nog een cheesburger of een wrap erbij.
    Maargoed, wij eten er eigenlijk nooit omdat Robyn niet zo gek is op patat en de kipnuggets en hamburgers ook niet echt lekker vind.

7. Angellove90

Angellove90 Bekend lid

2 mrt 2011
    731
    0
    0
    Student Vastgoed & Makelaardij
    Noord-Brabant
    Weet iemand of de McFlurry Oreo nog een keer terug komt? Die was echt zeer verslavend en goddelijk van smaak!!! Water loopt me in de mond hihi..

8. tico

tico Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.311
    0
    0

ik ben wel blij dat ie weg is!;) Dan is de verleiding er ook niet meer, en dat is zeker niet erg aangezien 1 big tasty 1000 calorieen bevat! niet normaal. Ik heb me tijdens mijn zwangerschap na elk bezoek aan de VK getrakteerd op zo'n ding totdat ik erachter kwam hoeveel erin zat (en dat was gelukkig voordat je elke week en op het laatst zelfs om de dag moet) anders moest ik nu nog meer kilo's wegwerken. Dus dames denk maar zo scheelt me weer minimaal 500 calorieen want een big mac is 'maar' 500 kcal scheelt toch weer de helft!;)

9. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

mc kroket zonder saus
    mc flurry (een speciale of de m&m)
    milkshake aardbei of een speciale.

10. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    Bij McDonald's bestaan de hamburgers voor 100% uit rundvlees, van de 'lekkere' delen van de koe (zie ook de website van McDonald's).

Er zijn zat plaatsen waar ik niet graag het dubieuze vlees zou eten, maar bij McDonald's zijn de standaards en eisen zó hoog, dat je alles gewoon veilig kunt eten.
    Ik heb er jarenlang gewerkt, en dus van dichtbij gezien hoe het eraan toe gaat, en ik durf er nog steeds te eten, haha!

11. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

nee en dat is ook zo bij een frikandel, kroket, de chinees, shoarma, gehakt, slaatjes, smeerkaas, smarties, roze koeken etc etc etc etc etc;)

als er ergens wel streng gecontroleerd wordt is het wel de mac! die amerikanen eisen zomaar schadeclaims als er een zeentje in het vlees zit dus............... verkeerd geinformeerd;)

12. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Mc flurry kitkat, hebben!!!

13. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    Ik heb gedroomt dat de Quater pounder uit het assortiment ging!! Wat een ramp was dat! Weet ook wel waar die droom vandaan komt.. waren gister in Duitsland en gingen langs de mac voor een flurry en daar hebben ze geen flurry m&m's en ook geen QP's~.

Nou hahaha en meteen dus zo'n droom ;) waar je je toch allemaal niet druk om kan maken he (onbewust)

14. Djinti2011

Djinti2011 Bekend lid

8 aug 2007
    772
    0
    0
    Medewerkster order fullfillment
    Eindhoven
    Ik ben gisteravond, nadat ik m'n lief naar z'n werk gebracht heb, langs de Mac gereden. Voor die tijd was op tv de reclame van de McFlurry Kitkat erop en daar kreeg ik zoooooo'n vreselijke zin in.:D

Dus ik langs de McDrive, en behalve de McFlurry Kitkat ook een portie garnalen en kipnuggets meegenomen :)

15. Aleida

Aleida Fanatiek lid

9 sep 2007
    1.322
    0
    0
    verpleegkundige
    in de buurt van Groningen
    :D Hahahha!!

Wij gaan zaterdag lekker Mac-en! Heb er zo ontzettende zin in. Baal alleen dat de Big Tasty er niet meer is. :x
    Qp Heb ik nog nooit gegeten. Die maar eens proberen dan.
    Was het maar alvast zaterdag....

16. Fortuna

Fortuna Niet meer actief

Oeh de Mac, wat kan dát lekker zijn zeg :D

Ik bestel altijd de McChicken! En frietjes met extra veel saus :p
    En die nieuwe mcFlurry reclame met KitKat zag er wel erg lekker uit..
    Das heel wat anders dan de soep met bollen die we vanavond gaan eten :(

17. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Hebben jullie vandaag ook de 50% bonnen ontvangen?? Vriendlief is nu lekker een quater pounder voor me aan het halen :D

18. Marijke B

Marijke B Actief lid

20 jul 2005
    409
    0
    16
    Rotterdam
    MMmmmmm... afgelopen zondag heerlijk een Mc deluxe op en hij smaakte net als vroeger. jammie krijg er trek van.

Deel Deze Pagina