Heerlijk, een chicken mythic!!!! Yum Yum, krijg er meteen zin in... In belgie hebben ze die nog wel GEWELDIG!!! Dus altijd als ik in Belgie moet zijn rij ik langs de mac! Big Tasty ook erg lekker maar helaas weer uit het assortiment gehaald :x en die 1955 vind ik zo ontzettend smerig Blegh
Mss dat tie 18 oktober weer terug komt! Je kon een tijdje terug op een hele lijst burgers stemmen die dan nog een keertje terug komen. Daar kwam een top 3 uit en 18 oktober wordt bekend welke het is en kun je vanaf dan halen! De top 3 bestaat uit: Greek Mac Mc BBQ Mc deluxe Dus nog 7 daagjes wachten!!!
Big Mac menu met sinas Kindjes zijn nog jong, maar delen een Happy Meal En mijn man verschillende dingen. Vind de groenteburger ook enorm lekker, maar die verkopen ze niet overal.
Een mcchicken menu (groot) met friet en een milkshake, mcnuggets (6 stuks) En als ik dan nog honger heb...krijg ik de friet van man
Een bigmac of mcChicken menu 2x saus een side salade en soms zelfs nog een cheeseburger erbij.. En een mcFlurry na het eten! Ik ben gek op de mac
Geen idee, op de site is nog niets bekend... Maar in de voorronde ging de mc deluxe het beste!!! Maar vind ze alle 3 lekker dus laat die burger maar komen!!!!
Mc Kroket of wrap en frietjes met saus.. Vriend besteld altijd 12 kipnuggets met friet..PPfff snap niet hoe hij het weg krijgt..
toen ik zwanger was van de oudste bestelde ik altijd de chili chicken, maar die is er niet meer helaas....... meestal bestel ik 'gewoon' de bigmacmenu medium.. big tasty vind ik niet lekker, quarter pounder is lekker als je geen menuutje neemt maar alleen een burger.... eerder gingen we echt te vaak, nu we kids hebben een stuk minder, maar af en toe vind ik het wel lekker....
Ik bestel altijd een groot kip 9 menu met 3 frietsaus en zoetzure saus bij de kipnuggets. Met een grote cola. Als ik errug honger heb nog een mc flurry met m&ms als toetje haha. Onze oudste eet bijna een heel happymeal haha. En manlief eet een groot mc quarterpundermenu, 3 frietsaus, cola en een mc kroket haha. We eten dus niet heel vaak mac, beetje dure aangelegenheid
mmm, lekker, de mac! Hier altijd groot big mac menu met cola en fritessaus, en af en toe die 1955...ook lekker!
meestal een mc bacon zonder kaas... en een aardbeien milkshake.. maar eten er weinig..vind het best duur,en na een uur heb ik weer trek
meestal een mc bacon zonder kaas (groot menu)... en een aardbeien milkshake.. maar eten er weinig..vind het best duur,en na een uur heb ik weer trek
hier meestal een BigMac menu met cola of een kipnuggetsmenu met cola. Maar soms probeer ik wat anders, ik vond die 1955 wel erg lekker bijvoorbeeld maar meestal kom ik dan toch weer terug naar de bigmac.
Dat is handig hahaha maar is werken bij de mac niet te verleidelijk... Volgens mij zou je mij na een tijdje buiten kunnen rollen hahaha Was trouwens net op zoek naar een lijstje met producten die de mac gehad heeft maar die kan ik helaas nergens vinden Ik mis trouwens de Mc Flurry milka aardbei, die was heerlijk!!!
Ik haal altijd een side salad of salad shaker, en dan nog een klein burgertje er bij. En dan snoep ik wat patatjes en slokjes cola van het extra large menu van mijn man Als ik zin heb in een tussendoortje dan haal ik altijd een mcflurry lion!!!! (of iets anders met chocola en caramel, net wat ze hebben) Zoooo lekker, en lekker veel! Die sundays zijn me veel te klein...