Ik bestel altijd een BigMac menu met een milkshake banaan, maar die is vervangen door mango en die lust ik niet. Dus nu ga ik voor een milkshake aardbei! We komen er bijna nooit, vriendlief houdt er helaas niet van... Maar het is wel beter voor de lijn natuurlijk!
Jaaaa, dat was echt de allerlekkerste burger ooit! Bij gebrek aan beter neem ik nu vaak een quaterpounder.
euh meestal een quarterpounder medium menu. Als ik dan nog niet zat ben neem ik nog een mac flurry m&m's hmmmmm..........
"Hoi, mag ik een Big Mac Menu met een medium franse frietjes, twee frietsaus graag, en een vanille milkshake?" pfff kan 'm dromen, dat zinnetje Soms neem ik er een kaneel donut bij.
Een medium big mac menu met cola en frites saus. Vriend neemt dat ook vaak en dan samen nog 1 honing mosterd wrap (meer voor de smaak)
** Goedenavond welkom bij Mc Donalds, mag ik uw bestelling alstublieft** Ikke: 1 groot kip 9 menu ** frietsaus bij de patat?** Ikke: ja 3 bakjes ** wat voor saus wilt u bij de kipnuggets** Ikke: zoetzure saus ** wat voor drinken wilt u bij uw menu?** Ikke: een cola graag. ** was dit uw bestelling?** Ikke: Ja **Dat is dan 16 euro zoveel, dan mag u doorrijden naar het eerste raam** Brrr ik kan die teksten dromen.... in het verleden zoooooooooo vaak ij de mac geweest haha. Kan ik altijd nog bij de mc drive gaan werken mocht ik mn baan kwijt raken
gister toevallig gelunched bij de mac en had daar een royal cheese menu en een flesje water. Lekker hoor zo eens in de zoveel tijd een mac! vooral de frieten met saus mmm
Dus het zou zo maar kunnen dat ik regelmatig voor je neus sta hahahaha of langs rijd... Maar dat ligt er heel erg aan welke van de 3 mac's in zeeland je werkt
de chicken sensation!!!!! en vroeger had je de dubbele cheeseburger maar die heb ik helaas al lang niet meer gezien