Ow, Mac was het laatste dat ik gegeten had bij 39+3 - de volgende ochtend braken m'n vliezen en 's namiddags had ik m'n meisje vast. Wie weet Hier trouwens standaard Medium Big Mac menu met cola light en mayo
@esmee, nee dan zie je me nooit hahaha is zo ver rijden voor een macje terwijl ik in middelburg om de hoek woon hahaahaha
Een Mc Chicken Plain super menu.. met 2 frietssausjes, 1 voor mn frietjes en 1 voor op mn burger.. (vind die saus die er normaal opzit maar goor) en een bananen milkshake die er nu dus niet meer is door die tijdelijke smaken grrrrr.. En mijn man een BigMac super menu met een aardbeien milkshake.
Wat gemeennnn! Heb er al heel de tijd zin in en ik lees ook nog dit topic wat natuurlijk niet echt helpt
Big mac menu met grote friet 2 mayo en zoetzure saus. Shit nu heb ik honger Ik vind die chicken burger met dat bruine pistoletje ook heel tasty.
kipnugguts negen menu. 2 fritsaus en curry graag met een aardbeien milkshake. MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMm. Zoon het zelfde menu al mij tegenwoordig dus ga liever met hem naar de wok. Ben dan bijna net zo veel kwijt en kan drie/vier keer opscheppen van wat ik lekker vind haha.
En hier word de kip ook al van te voren gemaakt alleen worden ze pas als ze besteld zijn op het broodje gedaan
klopt inderdaad, wel raar dat ze verschillende filialen onderschijd maken. misschien een verschil tussen francise en mac donald nl????
Hier altijd een Big Mac menu met dubbel fritessaus en melk! Ik wil soms weleens iets anders proberen maar ben altijd bang dat ik spijt krijg dat ik geen Big Mac menu heb genomen..
Meestal Medium Big Mac met frietjes en een aardbeiensmilkshake. 2x frietsaus. En een Mac flurry. Soms nog een cheeseburger erbij.. Maar wat ik ook lekker vind, gewoon een aardbeienmilkshake, 2 gewone hamburgers, 2 cheeseburgers en 2 van die wraps haha!