Hier elke week macdonalds haha.. had eerst altijd een chicken sensation en aarbei of mango passievrucht milkshake.. Nu meestal een chicken sate menu Middel haha groot krijg k echt niet op Oh en dan een milkshake voor in de auto op de terugweg haha
Groot menu met big mac en frietsaus en meestal cola. soms 7up! En de gewone hamburgers vind ik lekker en de cheeseburgers, quater pounder. Ow wat erg, ik lust alles wel haha!!! Ik hou niet van mc flurry! Wel de sundae!
waar ik zoooooooooo van baal is dat de CBO uit de assortiment is. Die had ik 1x genomen en vond die zooooooooo lekker. De keer daarop was ie niet meer Maar ja, nu hebben ze weer de garnalen Oh, ik weet wel waar ik van het weekend naar toe gaat.(voor mijn zoon natuurlijk
Ik las iets over bezorgen. In (heel) Egypte wordt inderdaad gewoon bezorgd en is het gewoon warm. Jammer dat het hier inderdaad niet kan.
Oh zelfs ik met m'n misselijkheid krijg zin in mac! Bij m'n moeder in Frankrijk hebben ze gelukkig de Cbo nog. Oh die is zo lekker! En hier neem ik meestal het mac chicken menu. Of ik ga voor iets nieuws.
Wij eten er incidenteel weleens, als we onderweg zijn op vakantie ofzo, of een dagje Efteling ofzo. Maar dan liever nog Burger King, ik vind de whopper daar wel lekker Van de mac kies ik dan een quarterpounder, patatjes zijn lekker, ijs ook.
Als vegetariƫr heb ik niet veel keus, dus altijd een grote groenteburgermenu met cola light en een fritessaus. Heeeeerlijk. Ik vond die Griekse salade trouwens ook erg lekker, maar die hebben ze al een tijdje niet meer.
Bij mij verschilt het erg, zo heb ik zin in een HM, anders in nuggets, of hamburger/cheese burger, vind de QP ook erg lekker en Mc Chicked/Sensation, en idd die garnalen zijn erggg lekker en naturlijk Milkshake Mango of cocos zoo lekker zijn de werk niet meer bij de mac jammer genoeg, at het vaker dan dat ik voorheen deed (aan de eene kant wel goed want zo gezond is het niet haha) XD
big mac menu, zonder augurk ( wordt ie vers gemaakt ) en kipnuggets met zoetzure saus aardbei milkshake
Oh ik las net over de chicken mythic, die naam was ik kwijt maar dat was echt de ALLERLEKKERSTE burger ooit! Die nam ik echt altijd, ben nog steeds verdrietig dat die er niet meer is hihi
Ceasar salade met water. Kokosmilkshake is ook heerlijk! Soms een hapje van vriendliefs burger/frietjes.
Voor de snelle hap tussendoor bestel ik meestal een portie nuggets 9 stuks voor mij en mijn dochter en mijn man dan een hamburger of zo. Als we daar gaan eten dan neem ik voor mijn dochter de happy meal,neem ik zelf een mc special menu of een mc kroket of mc fish of nuggets met een kleine friet. Mijn man dan meestal de big mac menu en als toetje nemen we dan een softijsje. Heb dan wel zin in een mc flurry maar die krijg ik dan niet meer op.