MAC make up gebruikers? Help!

Discussie in 'De lounge' gestart door Ytest, 20 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Ah :D

2. boxertjes

boxertjes Bekend lid

7 aug 2010
    973
    1
    0
    NULL
    brabant
    Jeetje waar haal je de tijd vandaan om dit allemaal op te doen. Hoe laat sta je dan op?

Ik weet niet eens wat het betekent. Ik gebruik oogschaduw eyeliner en mascara.

En gewoon een dagcrème van Nivea.

ewn serieuze vraag. Zit er niet een hele dikke laag op je gezicht als je dit allemaal over elkaar smeert?

3. seepje

seepje Fanatiek lid

23 mrt 2014
    1.559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    Hopelijk heb je er wat aan. Ik zou in jouw geval gaan voor de moisturize gezien je droge huid. Dit in combinatie met de linefiller en gele poeder. Evt kan je voor de plekjes waar je wat meer dekking wilt een beetje van de pro longwear gebruiken.

De blush, ga voor een perziktint als je die hebt om het rood wat je hebt weggewerkt niet meer op te laten vallen. En in de winter de fix+ spray en in de zomer mag je best met een glansje werken! :)

4. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Hartstikke bedankt! :) ik vind de moisterize inderdaad het fijnst! Ook omdat die niet heel 'plamuur' oogt en lekker fris aanvoelt :)

5. Lottie

Lottie Actief lid

23 jan 2014
    358
    28
    18
    Limburg
    En ik zou de fixing poeder gebruiken na foundation/concealer & de fixingspray helemaal op het einde dan heb je niet zon poederig gezicht want de spray haalt alle overtollige poeder weg.

Je kan eventueel ook gewoon zon bronwater spray gebruiken ik heb hem van la roche possay!

6. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Oke top!

Ik ga van de week s met deze volgorde experimenteren.. Eerst m'n PMU van vanmiddag beetje laten genezen :)

7. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

11 mei 2013
    2.604
    3
    38
    Ik zou me afvragen of je jezelf in de spiegel nog herkent als alles erop zit :):D

8. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Haha net als 'pimp je meubels' :D

Eerst schuren, dan primen, grondverf, aflakken en een laag vernis :D:D

Deel Deze Pagina