Jeetje waar haal je de tijd vandaan om dit allemaal op te doen. Hoe laat sta je dan op? Ik weet niet eens wat het betekent. Ik gebruik oogschaduw eyeliner en mascara. En gewoon een dagcrème van Nivea. ewn serieuze vraag. Zit er niet een hele dikke laag op je gezicht als je dit allemaal over elkaar smeert?
Hopelijk heb je er wat aan. Ik zou in jouw geval gaan voor de moisturize gezien je droge huid. Dit in combinatie met de linefiller en gele poeder. Evt kan je voor de plekjes waar je wat meer dekking wilt een beetje van de pro longwear gebruiken. De blush, ga voor een perziktint als je die hebt om het rood wat je hebt weggewerkt niet meer op te laten vallen. En in de winter de fix+ spray en in de zomer mag je best met een glansje werken!
Hartstikke bedankt! ik vind de moisterize inderdaad het fijnst! Ook omdat die niet heel 'plamuur' oogt en lekker fris aanvoelt
En ik zou de fixing poeder gebruiken na foundation/concealer & de fixingspray helemaal op het einde dan heb je niet zon poederig gezicht want de spray haalt alle overtollige poeder weg. Je kan eventueel ook gewoon zon bronwater spray gebruiken ik heb hem van la roche possay!
Oke top! Ik ga van de week s met deze volgorde experimenteren.. Eerst m'n PMU van vanmiddag beetje laten genezen