Hoi lieve meiden, ben nieuw hier dus even snel voorstellen. Ik ben 25 jaar en nu zo'n 8 weken zwanger. Als trouwe pilslikster kwam dit koud op m'n dak (misschien dat een anti-biotica kuur voor een zwakkere bescherming zorgde) en nog een klap kwam toen mijn vriend simpelweg besloot dat dit niet in zijn leven paste en ons tijdens de Kerst verliet. Na veel down zijn heb ik besloten dit kind te houden en eens wat positieve steun te zoeken. Ik denk dat ik hier wel op m'n plek ben Ik woon en werk overigens in Utrecht, misschien dat er meer vrouwen zijn in de omgeving? Liefs, Mac
Hoi Mac, Wat een vervelende situatie zeg...... en dat nog tijdens de kerstdagen, wat erg ...... Iniedergeval wel gefelicteerd met je zwangerschap en welkom hier! Hoop dat je hier veel steun zult vinden!
jeetje wat vervelend en dat met kerst... als jij maar gelukkig ben met je zwangerschap daar gaat het nu om.. veel plezier op deze site en er is steun genoeg!
Hoi welkom hier! Ik had met zwanger worden hetzelfde... Slikte netjes de pil en werd ineens niet ongesteld... Mijn vriend was eerst ook in shock en praatte niet meer met me, maar hij bedacht zich gelukkig na een week. Wat een eikel is jouw ex dan, dattie je met kerst verlaat terwijl je zwanger bent! Daar kan ik me altijd om ergeren. Wel sex hebben, maar als je dan verantwoordelijkheid moet nemen voor de gevolgen ho maar... Wat goed dat jij ondanks alles toch ervoor wilt gaan! Jij wordt vast een hele lieve en sterke mama! Heel veel succes voor de toekomst. Groetjes, Cossy