Maca voor bevruchting!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sampiedampiedamdododo, 6 feb 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sampiedampiedamdododo

    9 jan 2023
    18
    0
    1
    Vrouw
    Hallo dames,

    ik heb hier en op enkele andere fora gelezen over Maca en de invloed op je vruchtbaarheid. Hierna heb ik Maca besteld.
    Na het bestellen kwam ik er echter achter dat je extract hebt en ook een soort waarbij de wortel in de capsules zit.

    welke hebben jullie en slaat dit bij jullie aan? Groetjes!
     
  2. Wishfull123

    Wishfull123 Fanatiek lid

    26 mei 2021
    4.346
    4.048
    113
    Vrouw
    Ik
    Ik was er zeer tevreden over!
    Ben er mee gestart omdat ik ineens spotting had (2 maanden) na eisprong tot menstruatie en bekend was met hele korte menstruaties.
    Spotting was binnen 1-2 dagen over en menstruatie duurde 3 dagen ipv 1,5-2 dagen.
    Ik heb wel een tijdje gebruikt, denk zeker een half jaar.
    Gebruikte zelf de capsules want vond de poeder echt niet te doen zo goor:D
     
    Sampiedampiedamdododo vindt dit leuk.
  3. Sampiedampiedamdododo

    9 jan 2023
    18
    0
    1
    Vrouw
    Dank je wel voor je reactie! Mag ik vragen welke jij hebt gebruikt?

    ik zag bin Holland & Barret Maca die extract bevat, bij Body&Fit pure Maca en ook weer extract… ik twijfel welke beter is. B&F geeft aan dat alleen het extract prima is.

    hoe vaak en in welke dosis nam jij ze? ☺️
     
  4. Wishfull123

    Wishfull123 Fanatiek lid

    26 mei 2021
    4.346
    4.048
    113
    Vrouw
    Ik had de biologische actieve maca van Mattisson 750 mg. Gebruikte daar dacht ik 1 tablet per dag van (wat erg alweer vergeten of ik er 1 of 2 nam :$)
     
  5. Guusje12

    Guusje12 Actief lid

    15 feb 2021
    266
    275
    63
    Vrouw
    Gebruik nu sinds deze ronde vitakruid femme. Hier zit ook maca in. Omdat ik laatste tijd veel menstruatie klachten had. En korte cyclus spotting en korte lf.
    Ben nu denk ik 1dag eerder klaar met menstruatie. Spotting is (tot nu toe) nauwelijks tot niet. Dus ben ook benieuwd naar de verdere uitwerking. Heb voor vitakruid gekozen omdat dit altijd hoge kwaliteit ingredienten heeft:roflmao:
     
  6. Seffie

    Seffie Fanatiek lid

    17 apr 2019
    2.193
    2.528
    113
    Vrouw

Deel Deze Pagina