Maca ZO vies...tips?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Frummels, Jun 14, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Frummels

Frummels Fanatiek lid

Mar 31, 2015
    4,475
    2,835
    113
    Female
    Goedemorgen,

Ik heb gelezen dat maca je baarmoederslijmvlies dikker kan maken. Nu is de mijne aan de magere kant (6.6 gemeten op de dag van de eisprong).

Ik enthousiast een pot gekocht a bijna 12 euro, maarrrrr ik krijg het echt niet weg. Die smaak vind ik zo smerig. Ik weet dat er ook capsules zijn, maar ik zou graag nog even wat andere opties willen proberen voordat ik deze pot weggooi, want dat vind ik ook weer zonde.

Dit is wat ik al geprobeerd heb:
    - amandelmelk met maca (brrrrr)
    - amandelmelk met maca met ruwe cacaopoeder met kokosbloemsuiker (ook geen succes)
    - door mn smoothie (hele smoothie vond ik niet meer lekker)

Wie o wie heeft er nog een suggestie waar ik het door kan doen?

Alvast bedankt voor de input!

Liefs Frummels

2. Adrianna

Adrianna Niet meer actief

Er zijn (op bol.com) apparaatjes te koop waar je capsules van poeder mee kunt maken.
    Je koopt losse capsules, zo'n apparaatje en dan pers je de poeder die je hebt in die capsule waardoor het gewoon te slikken is.

3. Frummels

Frummels Fanatiek lid

Mar 31, 2015
    4,475
    2,835
    113
    Female
    Thanks! Ik heb dr eentje besteld bij superfoodsonline. Kon hem bij bol niet vinden.
    Kwam eerst op een website waar je drugs kon kopen terecht haha, daar heb ik hem toch maar niet gekocht ;)

4. Ik weet niet welke behandelingen je verder ondergaat, maar als je hormonen slikt of spuit is maca juist niet aan te raden. Maca normaliseert je hormoonspiegel en als je hormonen spuit of slikt, wil je nu net het tegenovergestelde bereiken..

5. Frummels

Frummels Fanatiek lid

Mar 31, 2015
    4,475
    2,835
    113
    Female
    Thanks dat had ik inderdaad ook gelezen. Ik gebruik alleen utrogestan. Ik heb begrepen dat je dat wel samen kan nemen, maar neem maca voor opbouw bmsv en dat groeit toch niet veel verder na mn eisprong, dus ik stop dan met de maca als ik start met de utro.

Ik heb de capsulemachine binnen maar dat valt tegen. Het maken is best leuk maar de capsules zijn zo klein, er kan maar een halve gram per stuk in. Ik moet er dus 10 nemen en dan heb ik 'maar' 5 gram poeder binnen...

Hoeveel gram maca nemen jullie per dag?

6. Adrianna

Adrianna Niet meer actief

Je hebt grotere capsules.
    Ben bang dat je de kleinste hebt nu.

Share This Page