Welke producten staan op jouw lijstje om aan te schaffen , wel realistisch blijven 😂😀 Voor mij -messenset -dubbele friteuse -pannenset -kleed en lamp voor dochters kamertje Grillplaat voor op mijn gasfornuis
Heb je ff? Ik heb een behoorlijke wishlist Hahaha. Moet alleen van mezelf wachten tot ik weer een redelijke buffer heb op de spaarrekening. Daar ben ik nu bijna . Nieuw onderstel voor boxspring Tv Playstation 4 Surround systeem (film + serie verslaafd ) Robot stofzuiger Laptop Autoradio met Bluetooth (ik heb zo'n radio waar maar 1 type in kan van het merk zelf, a 425 euros). 5 tattoos En dit is dan alleen van mezelf en alleen de "grote" dingen 😂 nog 2 maandjes hoop ik dan kan ik gaan sparen voor m'n lijstje de kleine dingen zoals bv dekbedovertrek sets en pannen enz koop ik van wat er van m'n weekbudget over is.
Behalve een nieuw huis en nieuwe auto... Een deel van de babyuitzet, zoals ledikant, kinderwagen, kleertjes en textiel etc. Vakantiespul, zoals toilettas, koffertje voor zoon Nieuwe schoenen voor man (nikes) en voor mij (allstars) Een nieuw tvmeubel Slingers/ballonnen voor zoons verjaardag
Hele kampeeruitrusting zodat we op vakantie kunnen Nieuwe kast en tv kast Apple horloge Nieuw bed voor mijn jongste Klok Lamp
Ik ben voorzichtig een beetje aan het rondkijken voor een airfryer. Verder een robotstofzuiger en een nieuwe kledingkast. Daarnaast heb ik nog een flinke lijst met nog niet verschenen boeken, dus die sowieso!
Er staat nog heel veel op mij wish-list haha. Voor de komende 2 maanden staan een e-reader en een veranda op mijn lijstje.
Ik wil heel graag zo'n phil.ips l.umea apparaat hebben.... Maar wat me eigenlijk alleen maar tegenhoud is de angst dat het zijn beloftes niet waar kan maken... Verder eigenlijk weinig wensen
Een nieuwe stofzuiger. Maar dat komt binnenkort wel. Verder koop ik in principe altijd meteen wat ik hebben wil, tenzij het heel erg duur is. Maar ik ben niet zo veeleisend eigenlijk.
De airfryer van de kruidvat komt steeds ontzettend goed uit de test, 60 kost ie maar ze hebben hem momenteel niet ik zit te wachten tot het weer komt haha
Heb een hele wishlist : We gaan begin oktober eerst de gevel helemaal renoveren. Dan is de spaarrekening weer leeg. We willen daarna gaan sparen voor: Nieuwe ramen boven (kunstof en dubbelglas) Nieuwe laminaat vloer. Deze is aan vervanging toe. Nieuwe keuken Verbouwing van de badkamer (bad eruit en inloopdouche erin) andere vloer. Dit sowieso pas over meerdere jaren want de meiden vinden het bad nog erg fijn. Kleine dingen schaf ik vaak wel aan en ik heb geen echte dingen die ik nu heel graag wil, behalve dus de boel in huis. Daar zijn we nog wel even zoet mee
Een mooie eettafel en stoelen voor in de tuin/op het terras. Nieuwe vitrage/vouwgordijnen. Een droger. Een Retro Roller (loopauto) voor onze zoon.
Wij hebben laatst een aantal aankopen gedaan die al langer op ons lijstje stonden: - nieuwe fiets voor dochter en mij - xbox one voor man Dus heel grote dingen hebben we momenteel niet op het lijstje.
Black Orchid van Tom Ford, maar ik heb genoeg ( lees teveel ) parfum. Die nieuwe wasmachine van Samsung, waar je halverwege nog wat bij kan gooien. Ik heb zó vaak dat ik nog ineens een broekje heb die in de was moet.