Vanavond macaroni gemaakt en gegeten, nu staat het al in de koelkast. Kan ik dit zo bewaren en maandagavond eten?
Ik zou het prima maandag zo eten, voor mn kindjes ben ik dan weer een zeikerd en zou ik het invriezen.
Ik ben echt een schijterd wat dit soort dingen betreft. Voor mij is 1 dag bewaren in de koelkast het uiterste, hoewel het misschien nog best zou kunnen hoor. Maar ik zou het doen net zoals de anderen zeggen. Invriezen en weer ontdooien maandag.
Je hebt het vandaag pas gemaakt. Dan hoef je het voor 2 daagjes echt niet in te vriezen hoor. De gehakt is niet rauw dus je kan het gewoon afgedekt in de koelkast laten staan en maandag opeten.
Ik zou het niet invriezen en gewoon maandag opwarmen en opeten. Wel even afdekken inderdaad, maar 2 dagen kan best hoor.
prima in de koelkast! ik zou het zeker niet invriezen, pasta invriezen en ontdooien is echt niet lekker! en twee dagen in de koelkast kan echt wel, langer zou ik niet doen.
Volgens de stickers van de smaakpolitie: Zaterdag (=weg op maandag) (is altijd zo, een dag ertussen en het moet weg) Maar dat is in eetgelegenheden daar moet het zeker perfect zijn. Persoonlijk denk ik al het goed gekoeld en afgedekt is dat je het maandag nog wel kunt eten
Ja hoor je kan het prima maandag goed nog eten, mits je het tijdig in de koelkast hebt gezet. Je kan het dan nog veilig 2 dagen na bereiding eten heb tijden in de horeca gewerkt dus dit soort regeltjes ken ik wel
werkt in de zorginstellingen ook zo maar wij mogen het maandag nog gewoon gebruiken zorg ervoor dat het afgedekt is en je kan het maandag nog prima eten