Het voorjaar gaat weer langzaam aan van start en normaal gesproken is maart toch wel de maand dat ik mijn motorfiets weer uit de schuur haal en lekker ga rond toeren. Ik woon in het groene hart,, dus heel fijn rijden hier. Maar ja, nu kan dat dus niet! Met Pinksteren is ons jaarlijks weekendje motorrijden met vrienden weer. Ik MOET mee, maar well met de auto Zijn er meer motormeiden hier die het rijden zo missen? Of misschien juist helemaal niet?
Ik heb vorige zomer bijna helemaal over moeten slaan. En heb het toen wel gemist hoor zeker als mijn vriend met vrienden ging toeren terwijl ik thuis zat. Ik ga binnenkort mijn motor weer eens een beurt geven en dan kan ik af en toe weer eens rijden...
Jaaaaa hier nog een motorrijder! Ik kan niet wachten om er weer op te kunnen rijden..ons eerste ritje wordt de motorzegening in Grubbenvorst,en daarna gaan we lekker touren... Heb in mei 2009 mijn rijbewijs gehaald,en kort daarna in oktober werdt ik zwanger van onze uk! 30 juni 2010 is hij geboren,en ondanks een flinke knip en zware bevalling zat ik toch na 4 weken weer voor een kort ritje op de bike(men that hurts,oef).... Nu staat mijn Harley nog bij de motorzaak in de winterstalling,tevens krijgt hij dan een beurt en er komen nieuwe spiegels op en een kilometer teller!
ik rij al sinds mijn zwangerschap van eef niet meer.. was echt bijna doodgereden door een l*l en hoefde niet meer.. maar nu begint het weer een beetje te jeuken..