hallo dames, mijn zoontje krijgt savonds groente en daarna een cupje yogholino ( yoghurt voor kindjes ). nu weet ik dat hij op het kd ook yoghurt krijt smiddags en vind dat dus niet echt verassend als ie het een paar uur later weer krijgt thuis. is er nog iets anders? mag hij bijvoorbeeld vla hebben ofzo? groetjes laura
Ik zou het lekker houden bij yoghurt, vla zit best wat suiker in en is mierzoet. Je zou wel fruit kunnen prakken door de yoghurt als je er toch een smaakje aan wil geven
probeer eens gewoon kwark is wat zachter van smaak dan gewone yoghurt en je kan er ook nog diksap of roosvice in doen
Ik zou het ook bij pure yoghurt en kwark houden, evt met wat geprakt fruit erdoor. Maar als het KDV al yoghurt geeft, kun je het thuis ook overslaan.. Toetje moet niet perse natuurlijk. Vla is toch wel zoeter, niet mijn 1e keus bij deze leeftijd..
Vla is echt puur suiker hoor, dus niet doen! Maar waarom krijgt hij op het KDV yoghurt? Bij z'n brood ofzo? Apart! Julia krijgt gewoon 1 keer per dag een beetje pure volle yoghurt. Ik hoef er niks in te doen, zo puur mogelijk vindt ze het het lekkerst.
hoi in overleg met mij probeert het kd zoveel mogelijk andere voeding te geven dan de fles omdat hij teveel opvolgmelk binnenkrijgt op een dag en dan met name saviods en snachts.
Aaron krijgt meestal fruit als toetje (Frutapura van Olvarit). En soms krijgt hij soja pudding van Alpro.