...als ik Harry Piekema weer voorbij zie komen . Meestal zap ik weg of ga iets anders doen, want oh oh wat zijn veel reclame's vreselijk... maar die van de Appie vind ik ZO leuk!! De filmweken, de zomerhits... echt, ik vind ze geniaal! Vroeger vond ik die van de Vrienden van Amstel ook zo leuk... die met die verbouwing Mag ik hier links posten naar de reclames, of niet??? Hebben jullie reclames die jullie echt TE leuk vinden?
Appie rules. Zelfs mijn Griek is zwaar fan van hem. Wij liggen hier echt regelmatig in een deuk om die kerel. Dat ie McHammer deed. Hilarisch .
Die van route99 van AH vond ik ook geniaal!!!!!! Ja ik ben ook geen fan van de reclame-onderbrekingen, zap idd meestal weg... maar Appie is idd super!
Wij realiseren het ons niet maar ik zit net zijn wiki eens te lezen. Die man heeft min of meer gewoon AH gered. In de tijd dat de discounters heel populair waren zat AH blijkbaar aan de grond. Hij heeft het van een elitaire winkel het gezicht gegeven van 'de gewone man'. Best cool of niet dan?
Gaaf! Ik vind de AH reclames ook altijd geweldig, deze zomerhits ook weer. Vooral die McHammer. En als er acties zijn, soms vraag je je af hoe ze het weer verzinnen of hoelang het duurt om die winkel om te bouwen xD
Ja ze zijn zo leuk!! Die kerel is geniaal!! Wij komen wel eens bij de AH waar het allemaal opgenomen wordt.. Ljkt me super leuk om eens een kijkje te nemen als ze de commercials maken!
Zo'n zomerhit van, ik meen vorig jaar, vond ik ook zo leuk. 'hamburgers met korting'. Op de melodie van Vamos a la playa. " 50% korting...de bbq ligt vol...hamburgers met korting whoohohoho hamburgers met korting whohoho"!! Had m meteen weer in mn hoofd toen de zomerhits weer opdoken. En ik ben nog wel principieel vegetarier
Harry Piekema‏@HarryPiekema Bedrijfsleider van de #c1000 aan de lijn. Rachid is met 5 dozen burgers naar buiten gelopen. Was toch voor #noppes? Whahaha!