Hoe snel zwanger van 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nala010, 16 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nala010

Nala010 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.641
    1
    36
    Dag dames,

Vanaf deze maand gaan wij voor een 2e kindje.
    Van onze kleine man was ik na 3 maanden al zwanger na ruim 12 jaar pil gebruik :D
    Nu niet aan de pil, dus dat scheelt weer ontpillen..

Hoe snel waren jullie zwanger van de 2e?
    Vindt het allemaal wel weer spannend hoor :D en hou ook zeker in mijn achterhoofd dat een 2e veel langer op zich kan later wachten.

2. Bodien

Bodien Fanatiek lid

15 mrt 2013
    1.616
    169
    63
    Hey wat leuk dat jullie voor 2e willen gaan. Hier is de kleine 10 maand en zit zelf nog te wachten op cyclus na bv periode. Ik ben nu 2 en halve maand volledig gestopt. We vrijen al onveilig. Wel spannend idd :)

3. Nala010

Nala010 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.641
    1
    36
    Voor jou ook spannend!! :D
    Dat wachten daar ken ik slecht tegen haha maar het is voor een goed doel ;)

4. Meijke

Meijke Niet meer actief

Eerste 3 maanden, tweede 6 maanden. In die zes maanden ook nog een eierstok verwijdering gehad ivm een dermoid cyste. Wellicht was het anders nog sneller gegaan.

Leuk hoor, succes :).

5. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    eerste duurde 8 maanden, ben nu ook wel benieuwd wanneer het nu lukt :) heb ergens het gevoel dat het wel sneller gaat gezien we een stuk gezonder leven, beiden

6. Gosh

Gosh Actief lid

31 aug 2014
    313
    0
    0
    Bij de eerste duurde het twee maanden (maar niet op eisprong e.d. gelet) en ben nu weer zwanger, was direct raak. Uhm.. ja über snel! Maar ik had wel al 4 jaar de wens voor een tweede, moest alleen "even" wachten tot vriendlief daar ook achter stond.

7. Marknes

Marknes Actief lid

1 aug 2012
    240
    75
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    De eerst in ronde drie raak nadat ik gestopt was met de pil. Nu net zwanger van de 2 e en weer in ronde drie maar ik was nu niet aan de pil. Ik heb de indruk dat randje fietsen of een soort variant welke wij deden echt werkt!

8. deborah2812

deborah2812 Actief lid

10 sep 2014
    393
    0
    0
    amsterdam
    Bij de eerste duurde t bij mij ook 3 maanden en zitten nu in de eerste ronde voor de 2de. 22 ste is mijn nod dus spannend... Gosh ik zie dat je eerste in 2008 geboren is, die van mij ook. Ik moest ook wachten tot vriend lief erachter stond. Grappig om te lezen dat meerdere dat hebben

9. Gosh

Gosh Actief lid

31 aug 2014
    313
    0
    0
    Wat toevallig! Hopelijk hebben we een 2015 allebei een gezonde baby in onze armen! Succes! :)

10. deborah2812

deborah2812 Actief lid

10 sep 2014
    393
    0
    0
    amsterdam
    Inderdaad. Jij gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik hoop dat ik me snel onder de gelukkige mag noemen

11. uil85

uil85 Actief lid

19 feb 2013
    320
    12
    18
    Bij de eerste was het in de 2e maand raak. Vandaag Nod, maar negatief getest, dus ni maar wachten op ongi.. En dan gaan we nu de 5e ronde 'al' in.. Voor mijn gevoel duurt het nu zooo lang..

12. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Leuk wij gaan ook voor een 2e! Bij mijn dochter duurde het 8 maanden voordat ik een positieve test had, zitten nu in ronde 1

13. Miertje84

Miertje84 Bekend lid

6 nov 2011
    776
    1
    16
    Utrecht
    Bij de eerste was het de 2e maand raak. Gaan volgende maand voor een 2e kindje... Dus ben benieuwd!! Succes allemaal!

14. Bruni

Bruni Actief lid

17 okt 2012
    487
    5
    18
    Eerste na 18 maanden/15 rondes. Ik ben hiervoor 8jaar aan de Diane35 geweest en had erg veel last van het ontpillen. Zijn nu bezig met ronde 3. Ben in de tussentijd nog een half jaar aan de pil geweest(beviel niet).

Mijn zus was bij de eerste na ruim een jaar zwanger, tweede in de 1e ronde maar dit is uitgelopen op een mk. De derde heeft ruim 3 jaar op zich laten wachten.

Ik ga er dus maar vanuit dat het nog een tijdje kan duren.

15. Djingo

Djingo Niet meer actief

Bij onze dochter was het in de 2e ronde raak en wij zitten nu in ronde 4 voor een tweede kindje.

16. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Wij gaan ook eindelijke voor de tweede. In maart 2012 bevallen van een dochter. Was toen aan de Dianepil en die toen middenin de strip weggegooid, daarna eerste ronde direct zwanger. Nu in ronde 1 en hoop stiekem weer op weer zo'n snelle zwangerschap. Maar wie weet gaat het nog heel erg tegenvallen. Eerste keer wel ovulatietesten gebruikt, dus dat doe ik nu ook wee om mijn kansen te vergroten.

17. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Wat is randje fietsen?

18. Babystew

Babystew Niet meer actief

Hier van de eerste na 1 maand zwanger en de tweede na 4 maanden!

19. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Eerste ronde 11
    Tweede ronde 1
    Derde ronde 16

20. FvK

FvK Actief lid

28 dec 2011
    333
    0
    0
    N-H
    Nog geen idee! De eerste was in ronde 1 al raak, momenteel in ronde 2. Mijn NOD is 30 september. Heel spannend! Ik ben na mijn zwangerschap niet meer aan de pil gegaan, alleen tijdens bv aan de minipil. Ik reageerde heel heftig op de "gewone" pil. Dus het ontpillen is bij mij ook niet aan de orde! Ben wel heel blij dat die condooms voorlopig opgeborgen zijn...pfff...

Deel Deze Pagina