Welk hotel vonden jullie erg luxe van Turkije? Ik heb al een paar hotels opgeschreven maar ben benieuwd naar meerdere
mooie zwembaden, goed eten, omgeving netjes en mooi groen... mooie restaurants, alles all inclusieve etc... alcohol geven we niks om
Xanadu Resort in Belek. Het eten is superuitgebreid, de service geweldig. Dit is met afstand het meest luxe waar ik ben geweest.
Maxx Royal Belek wordt gezien door veel experts en reisagenten als het meest luxueuze hotel van Turkije. (Van de kuststrook) Ik ben er zelf nooit geweest, maar ik snap het wel: de foto's alleen laten je al kwijlen. Booking.com: Maxx Royal Belek Golf Resort - Belek, Turkije
Het plaatsje Dalyan is heel mooi groen. Bijna exotisch met al die eilandjes, het grootste voordeel vind ik dat Dalyan een eigen vliegveld heeft. Dat reizen van en naar vliegveld vind ik persoonlijk heel vermoeiend. Fethiye zit er heel vlakbij. Ik ken er eerlijk gezegd geen hotel. Wij maakten, jammer genoeg, alleen een tussenstop. Het uitzicht over de zee daar is fenomenaal trouwens
Wij gaan dit jaar ( in Juni) weer naar Miracle Resort in Antalya Lara. Dit wordt ons 4e keer! Prachtig hotel en zeer luks! + kindvriendelijk! Ultra all inclusief 👍 😍
RIXOS Hapimag Resort Sea Garden Bodrum Ik weet niet wanneer je gaat maar in juni-juli-augustus is het echt heel warm aan de Middellandse Zee (antalya etc). De Egeische kust is daarentegen veel aangenamer wat betreft temperatuur. Veel plezier alvast!
In Lara / Antalya is alles wel heel goed. Ben zelf in Limak lara geweest. Was erg luxe. Het is er alleen niet groen en de wijn vaak niet te drinken maar als je niks om alcohol geeft maakt dat niet uit.
1. Mardan palace 2. Maxx royal 3. Delphin imperial Eigen ervaring. Nu voor augustus sueno deluxe in Belek geboekt
Hangt er vanaf. Ben je op zoek naar een megagroot resort hotel, of 'gewoon' een hotel met veel luxe. Persoonlijk houd ik niet van dat massale en zou dus ook niet meer kiezen voor zoiets. Ik zou eerder een boutique hotel boeken. Of deze: Luxury 5 Star Hotel in Bodrum | Kempinski Hotel Barbaros Bay Met een Spa, dat prijzen heeft gewonnen... Is wel weer heel groot, maar ook superlux.