macflurry

Discussie in 'De lounge' gestart door luuus, 9 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. luuus

luuus Niet meer actief

wij hadden vrijdag mac donald's gehaald, en heb toen een macflurry ijsje in de vriezer gezet. helemaal vergeten dus haha zou ik die nou nog kunnen eten:)?

2. janna76

janna76 Fanatiek lid

8 nov 2008
    1.412
    0
    0
    huis mamma en boerin
    drenthe
    Waarom niet?
    Hij is toch nooit ondooid neem ik aan?

3. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Ik denk ook..waarom niet?

4. blondjuh

blondjuh Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.215
    0
    0
    ik zou het niet doen want : softijs bevat bacterieen en is ook nog eens slecht voor zwangere vrouwen ;) (veel zout)

5. Klijntjuh

Klijntjuh Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.059
    0
    0
    Freelance Illustrator& Grafisch Vormgever!
    Gouda
    zou vast wel kunnen, maar softijs die helemaal hard geworden is is volgensmij niet lekker ;)

6. Klijntjuh

Klijntjuh Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.059
    0
    0
    Freelance Illustrator& Grafisch Vormgever!
    Gouda
    Je moest eens weten hoeveel softijs ik op heb tijdens mijn zwangerschap ;) hoezo bacterien ;) ALLES heeft bacterien.

En zout, haha, nou, als je bij de Mac een ijsje neemt is dat het minst zoute van alles hihi.. ;) (ik heb me gelukkig mijn hele zwangerschap niet druk hoeven maken om zout.. heb lage bloeddruk... kom maar op met die oude kaas en chips! ;) )

7. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    heb je hem nog niet op dan?
    als je hem niet lekker vind wil ik hem wel:D

8. blondjuh

blondjuh Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.215
    0
    0

das t eerste wat een dokter zegt als je vraagt of ijs gezond is ;) en dan heb jij toevallig geluk :D maar ijs bevat heel veel zout algemeen bekend

9. blondjuh

blondjuh Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.215
    0
    0
  10. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    of t kwaad kan.. geen idee.. maar lekker lijkt t me niet meer..

en tuurlijk kun je gewoon softijs eten tijdens je zwangerschap.. bij mijn zomerse zw.schappen zei mijn vk juist.. lekker veel ijs eten..ook softijs..

11. stevie84

stevie84 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.565
    0
    0
    Heb je hem al op?

12. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    Volgens mij gaan er bij de mac aardig wat ijsjes (en milkshakes) over de toonbank hoor, die apparaten staan echt niet stil!

13. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    wat mijn vk ooit zei was dat niet het softijs zelf slecht is ivm bacterieen maar de mate waarop die machines worden schoongehouden... dat ijs kan erin blijven zitten en dan vormen zich er enorme hoeveelheden met bacterieen... maar bij de mac zal dat wel meevallen....

14. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    IK zou het gewoon doen.

15. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

10 apr 2009
    2.053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    Mijn VK zei dat softijs prima kan zolang je een beetje let op de salon/cafetaria waar je het koopt. Als je het idee hebt dat het er niet schoon uit ziet en ze de ijsmachine niet vaak gebruikt wordt dan moet je het niet doen.
    De Mc Donalds was volgens haar de veiligste plek om softijs te kopen, de hygiëne daar is uitstekend en er worden dagelijks honderden mc flurry's/softijsjes verkocht.

Maar een mcflurry die zo hard geworden is in de vriezer lijkt mij niet lekker!

16. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

ik heb het ook en keer gedaan. Toen had ik ook nog gewoon eten van de mac en wilde niet dat de mc flurry zou smelten, dus in de vriezer gedaan. Daarna gegeten was gewoon lekker hoor!
    En niks aan overgehouden

17. luuus

luuus Niet meer actief

haha nou heb hem indd op en hij was nog harstikke lekker dus :D:D

18. angelbaby

angelbaby Fanatiek lid

Ik durfde inderdaad ook juist wel ijs en milkshakes van de Mc te eten, daar weet je zeker dat dat apparaat heel de dag bezig is.

Toch zou ik hem niet meer opeten als hij een paar dagen in de diepvries heeft gestaan, meer omdat er toch wat van ontdooid terwijl je naar huis rijdt.

Maar las al dat je hem al op hebt :D

Deel Deze Pagina