Hoe krijg ik dit van me netvlies af?

Discussion in 'De lounge' started by Troelala21, Oct 9, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Gister de schrik van me leven gehad. Ik haalde me jongste zoontje bij een vriendje weg. Me oudste zoon was nog niet van voetbal terug dus ik ging maar even snel heen en weer. (schoonouders wonen in de straat daar gaat ie wel heen als wij er niet zijn vandaar)....Op de terug weg kom ik me man tegen in de auto, die had boodschappen gehaald met de kleine meid. En ik vraag aan hem of hij de oudste toevallig ook tegen gekomen is. Ja zegt ie, die heb ik daar en daar weggehaald. Dus me zoontje komt er ineens aan fietsen. Maar hij moest de stoep op want een vrachtwagen blokeerde de weg. Dus hij de stoep op, kijkt goed uit (wij staan paar 100 meter verwijderd van hem) zal oversteken komt er ineens een gek keihard achteruit van de parkeerplek rijden. Die man heeft hem nooit gezien. Ineens hoorde ik de auto remmen, me zoontje met de fiets in de hand hoor ik niet meer, me man zegt .... ligt onder de auto. Ik dacht dat ik gek werd, ik zie me zoon gewoon onder die auto liggen, ik wil na hem toe rennen, loodzware benen van schrik hoe ga ik hem vinden onder die auto, gelukkig stond ie zelf op. De man vroeg of het ging en ging er als een gek vandoor! (Maar die krijgen we nog wel) Me zoontje heeft gelukkig helemaal niks, hij heeft uit reflex de fiets voor hem gegooid en hij lag daarachter gelukkig. De fiets is zijn redding geweest. De fiets is zijn redding geweest want die ligt helemaal krom nu. Als hij zonder fiets was geweest, was het waarschijnlijk erg slecht met hem afgelopen. Ik ben zoooooooooooo dankbaar dat ie niks heeft op veel schrik, en wat schram na.....Ik wil er niet meer teveel bij nadenken maar ik heb de hele nacht het de hele tijd voor me ogen zien gebeuren, zodra ik op straat loop en auto hoor schiet het me meteen in de keel....Gaat dit over? Of ga ik dit nog lang voor me zien? En die angst ineens voor auto's op straat gaat dat ooit over??

2. Yameerah

Yameerah Actief lid

Jul 30, 2012
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oooooooooooooh verschrikkelijk, Je krijgt dan de schrik van je leven. Fijn om te horen dat er niks met je zoon gebeurd is.
    Maar wat een kloootzak als ik dat zo even mag zeggen!!!!!
    Heb er geen ervaring mee (gelukkig) maar denk dat je het voorlopig nog wel even benauwd zal blijven hebben.
    Je hebt toch in je achterhoofd, stel dat.....

brrrr krijg er kippenvel van!!!!

Heel veel sterkte ieder geval, en hoop dat jullie die gek vinden!!!

3. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

Nov 30, 2011
    3,798
    0
    0
    heb niet hetzelfde meegemaakt maar wel dat ik me zoontje uit het water heb moeten vissen toen die anderhalf was
    het slijt maar over gaat het nooit helemaal !
    ik krijg het nog steeds spaansbenauwd als we in een zwembad lopen of dicht bij het water staan

4. Loki09

Loki09 VIP lid

Oct 2, 2009
    7,631
    2
    38
    Brabant
    Jeetje wat ongelofelijk schrikken. Een van de grootste nachtmerries van iedere ouder. Gelukkig is het met een sisser afgelopen maar ik denk niet dat je dit zomaar even uit je gedachten zet...
    Sterkte

5. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

Nov 30, 2011
    3,798
    0
    0
    maar 1 tip blijf er over praten!heb ik ook gedaan
    heb het tegen iedereen verteld die ik kende

6. Yameerah

Yameerah Actief lid

Jul 30, 2012
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    :$ lijkt me verschrikkelijk, gaat het goed nu met je zoontje? Heeft tie er niks aan overgehouden????

7. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

Aug 16, 2009
    1,837
    0
    0
    ojee de schrik van elke ouder.
    ik hoop dat jullie de bestuurder kunnen achterhalen of navragen waar hij vandaan kwam .

8. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

Nov 30, 2011
    3,798
    0
    0
    helemaal niks alleen hij is wat bang voor water

9. Jsvlinder

Jsvlinder Niet meer actief

Jeetje wat een schrik zeg!!! Veel over praten en herhaal het maar in je hoofd. Is nu niet leuk, maar zo kan je het wel een plek geven.

Je zegt je wilt er niet teveel bij nadenken, maar ik denk dat dat voor de verwerking wel goed is om te doen.

Gelukkig is met je zoon alles goed, wat goed dat hij zo goed kon reageren en zijn fiets voor de auto heeft gegooid. Daar mag je heel trots op zijn.

Dikke knuf van mij.

10. ladylupos

ladylupos Actief lid

Oct 2, 2012
    309
    0
    0
    visagiste/haarstyliste
    capelle a/d ijssel
    jeetje meid wat vreselijk, ik ben wel blij om te horen dat je kind niks mankeert.

11. vief

vief Actief lid

Aug 19, 2012
    115
    0
    16
    NULL
    NULL
    pfff dat is schrikken! Ik kan het me voorstellen hoor, dat het filmpje de hele nacht door je hoofd is gegaan! Fijn dat je zoontje er niets aan over gehouden heeft!

Praat er veel over, dat is waarschijnlijk de beste manier om er mee om te gaan. Ik heb zelf een keer meegemaakt dat er een kind bijna onder mijn auto liep (en ik reed absoluut niet hard, maar kind was er uit het niets) en heb er toen ook veel over gepraat omdat ik er zo van ondersteboven was. Is niet helemaal hetzelfde, maar toch... praten helpt in zulke situaties vaak wel.
    Succes!

Liefs Vief

12. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

Feb 3, 2011
    3,396
    0
    0
    OV
    Pff, wat schikken zeg... Wat een gelukkig dat je zoontje niks mankeert! Sterkte.

13. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

Mar 13, 2008
    6,167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Praten en blijven praten.
    Uiteindelijk slijt het wel maar vergeten doe je het nooit.

Enne succes met het kielhalen van die mafketel!

14. Troelala21

Ja ik ben enorm blij dat ie zelf niks heeft, en zooooooooooo enorm blij dat ie de fiets er heeft voorgegooid. Hij zegt zelf ook dat ie uit schrik de fiets er voor heeft gegooid, nou ik ben daar heel blij om. En vind het super goed van hem! Zonder die fiets was het heeeeeel anders afgelopen. Ik had al zo hekel aan de auto's hier in de buurt. Ze rijden hier al veel te hard terwijl ze dondersgoed weten dat er hier veel kinderen wonen en spelen in de straat. Gemeente doet er ook niks aan, we hebben al zoveel gedaan maar het mag niet baten. Nee er moet straks wat ernstigs gebeuren voor ze gaan nadenken goh, we moeten er toch wat aan doen. Dit was in een straat verderop en zo'n gek die even achteruit van zijn parkeerplek als een gek gaat scheuren, zonder even om te kijken! We weten welke auto het is, me man zal er vanmiddag even heen. Die zou gister meteen al maar die was zo woest dat ik hem maar even eerst heb laten bekomen......Hij is niet een die snel wat doet maar kom niet aan zijn kinderen. Het zal mij benieuwen wat die man vanmiddag te zeggen heeft!

De angst zit er bij mij iniedergeval goed in. Vind het nu doodseng om met de kinderen na school te lopen, maar goed......Ik ben allang dankbaar dat ik hem nog bij me heb! Die fiets kan me gestolen worden.......

15. Troelala21

Ohh jakkes daar ben ik ook altijd bang voor geweest en nu nog hoor! Me zoontje heeft A wonder boven wonder al gehaald. Maar nu speelt ie veel bij het water, vist met vriendjes en dat vind ik ook zoooo eng, maar goed moet vertrouwen hebben in hem.....

16. Tinkerbell1987

Tinkerbell1987 Fanatiek lid

Nov 22, 2010
    1,195
    548
    113
    Female
    dat is zeker schrikken zeg.

wel goed van je man dat ie er nog even heen loopt ik had die gek ook mooi laten betalen voor de fiets hij heeft hem wel kapot gereden.

17. ecl

ecl Niet meer actief

Woh dat is schrikken!!!
    Wat een knap koppie om die fiets voor hem te gooien! en wat een opluchting dat hij niet gewond is.

Kan me voorstellen dat de schrik er goed in zit bij jullie, vast ook bij zoontje en man. Net zoals andere al adviseerde, praten, praten en praten.

Ik zou inderdaad ook de beste man opzoeken! Hoop dat hij zo snel weg was omdat hij er flink van geschrokken is. Maar hij mag er natuurlijk niet zo makkelijk vanaf komen!

Sterkte in iedergeval!

18. misa

misa Niet meer actief

Ooh my god! Wat verschrikkelijk zeg!! Ik kan me voorstellen dat je vreselijk geschrokken bent. Gelukkig is het goed afgelopen. Maar als je weet wie het is zou ik hem ook nog ff aan de veren trekken. Dit is tovh geen manier??

Sterkte, hopelijk raak je het beeld snel kwijt.

19. Troelala21

Me man gaat er heen, ik niet. Denk dat ik dan vanalles eruit gooi....Ben allang blij dat het zo goed is afgelopen. Ben er altijd al bang voor geweest, en nu is het ook nog eens echt gebeurd. Alleen gelukkig met een goede afloop, heb ze hier ook gezien met minder goede aflopen helaas, en geloof me dat wil je niet zien en meemaken!

20. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Wat vreselijk! Gelukkig mankeert jullie mannetje niks! Wat een lafaard om door te rijden bah..!

Share This Page