Machteloos

Discussie in 'De lounge' gestart door taartje, 3 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. taartje

taartje Bekend lid

6 mei 2012
    625
    0
    0
    Kapster en mama
    Overijssel
    Hoi, wil even mijn verhaal delen, het zit zo in mijn hoofd en ik maak me zorgen,
    Ik zit in een 3 daagse deeltijd behandeling vanwege trauma klachten,
    Nu zit ik daar al een tijdje en bijna gelijk met mij is er ook een vrouw gestart,
    Zo is echt altijd aanwezig,en nu ineens sinds vorige week is ze er niet meer, niemand kan haar telefonisch bereiken ze is dus echt 'uit beeld ' verdwenen. Zo raar, ik vraag me ook af wat de hulpverleners er 'achter' de schermen mee doen?
    Zijn hier misschien hulpverleners? Die weten wat je ermee kan als iemand na altijd trouw haar therapie te hebben gevolgd ineens niet meer komt?
    Maak me zorgen, ze zal zich vast heel rot voelen, maar dat vul ik in!

Liefs taart.

2. catharin

catharin Fanatiek lid

5 jan 2010
    1.072
    2
    38
    NULL
    NULL
    Neem aan dat als zij telefonisch niet te bereiken is het team zich richt tot familie/huisarts of de politie een kijkje laat nemen... Maar ik denk dat het team niet alle informatie deelt met de andere hulpvragers toch ivm privacy. Snap wel dat je je zorgen maakt hoor.

3. Kiwi25

Kiwi25 Niet meer actief

Ik denk dat je hulpverleners dit naar de huisarts van die vrouw doorspelen, met de vraag of hij/zij haar ook wil bellen en als er dan nog steeds geen contact is bij haar thuis langs te gaan. Denk ik hoor.

Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt!

4. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Als ze op vrijwillige basis komt kunnen ze niets doen als ze ineens niet meer op komt dagen. Ik neem aan dat het personeel betrokken is en dat ze wel even bellen, uit goed fatsoen. En evt familie en huisars op de hoogte stellen. Maar als ze haar niet kunnen bereiken, dan houdt het op. Dat is haar eigen keuze. Lijkt me niet dat ze haar echt gaan zoeken.

Verder... uit het kader van de privacy gaat het je niets aan. Ik verwoord het even lullig, maar zo is het nu eenmaal.

Deel Deze Pagina