Ik heb vandaag ondekt dat Revi kan drinken met een rietje! Hij dronk altijd slecht zijn diksap of van olvarit dat drinken wat ik in een flesje had gedaan of tuitbeker dat gaat ook nog niet zo best. Nu had ik in de supermarkt sappakids van zonnatura meegenomen en ik dacht ff proberen. En meneer drinkt zo uit een rietje ik kei trots natuurlijk en blij dat hij eindelijk iets drinkt. En volgens wat er op het pakje staat is het ook nog gezond ook!
ik gaf het mijn dochter ook al heel vroeg en je hebt ook pakjes water en roosvicee. erg handig in de zomer omdat je het met gemakmee kan nemen en net als jou zoon drinkt alicia er erg goed uit en al vanaf 6 maanden . Dus genoeg keus kwa sapjes hoor en het is inderdaad kanp dat hij het kan. veel kindje skunne het pas rodn 12 maanden haha
Er zijn zelfs bekers te koop met een anti lek rietje. Mitchell heeft deze een tijdje gehad, voor hij goed uit een tuitbeker dronk.
ja dus het ligt niet aan mij,hier ook meneertje drinkt nergens uit (oke behalve de fles dan) en rietje ging eigenlijk prima! ga ook van die pakjes halen!