Geld verdienen met enquetes

Discussie in 'De lounge' gestart door JBM85, 3 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JBM85

JBM85 Bekend lid

18 mrt 2012
    740
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wie doet dit en welke site vind je het beste?
    Zit er ook over na te denken.
    Of weten jullie nog andere ideeen voor een extra centje/bonnen wat je thuis kan verdienen?
    Zitten er trouwens nog haken en ogen aan, dat vraag ik me dan altijd wel af?!

2. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    #2 SushiLover123, 3 okt 2012
    Laatst bewerkt: 3 okt 2012
    Ik denk niet dat je hier reclame mag maken.
    Ik heb gisteren mijn lidmaatschap bij OpinionBar opgezegd, omdat de enquetes steeds langer worden en de vergoedingen steeds minder. Het kwam ook regelmatig voor, dat ik 10 minuten bezig was met 'voor-vragen' en vervolgens te horen kreeg dat ik niet bij het profiel paste, dus maar € 0,10 kreeg. Tot voor kort was het ook redelijk anoniem, maar door bovenstaande voor-vragen willen ze je dwingen om je profiel scherper te stellen en daarbij vragen ze ook naar je adres en andere gegevens, die ik niet af wil geven. Dus OpinionBar raad ik af.

3. JBM85

JBM85 Bekend lid

18 mrt 2012
    740
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohja reclame maken daar had ik niet aan gedacht...
    Nou dan is die dus niks, ik wil liever ook geen gegevens geven.

4. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ben ook wel benieuwd!

5. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

nou met enquetes invullen heb je binnen een jaar nog geen 100 euro verdiend dus ik zou even verder kijken voor wat anders.

6. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ook niet als je "voorlopig" niet werkt?;)
    Zit de hele dag thuis en dat je er niet rijk van wordt snap ik hahaha
    Maar gewoon als extra?

Geen idee hoor heb me er nog nooit in verdiept.
    Dus ben wel benieuwd wie er goede of slechte ervaringen mee heeft.:D

7. Mily

Mily Fanatiek lid

2 okt 2008
    1.088
    0
    0
    enquetes verdiend gewoon echt bagger, je bent lang bezig alles te beantwoorden heb zelfs al heel vaak gehad dat je midden in eentje zit en dan opeens te horen krijgt sorry u past toch niet bij het profiel.;)
    Daarbij moet je heel veel gegevens van jezelf geven.

Nee niet mijn ding.

8. Amfy

Amfy Niet meer actief

nee invullen van dingen al doe je het 40 uur in de week dan tik het nog niet aan.

9. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Hmmm jammer.

10. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Ik vul regelmatig enquêtes in voor T.NS Nipo. Levert niet veel op maar zo af en toe krijg ik weer een bon wat je naar eigen zin kan invullen op het eind van een vragen lijst.
    Ik geef de punten altijd op voor B.lokker bonnen. Doe het al heel wat jaren en als er eens in de zoveel tijd een bonnetje binnenkomt is het toch leuk wat kopen :D
    Hier verdien je dus niet cash geld, alleen maar cadeaubonnen. of je kan er een goed doel mee steunen

11. Janna

Janna Fanatiek lid

Mijn man doet het ook wel eens. Hij is jaren geleden een tijd werkloos geweest en is toen begonnen, omdat hij toch de tijd had. Hij heeft er nu een heleboel afgestoten, die hij niet genoeg op vond leveren, en heeft er een paar overgehouden. Ik zal vanavond eens aan hem vragen welke dat zijn.

Rijk word je er inderdaad niet van, maar het is af en toe toch een behoorlijk extraatje dat we gestort krijgen.

12. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    Het is zeker geen inkomen, gewoon een extraatje. Ik eb 1 site en daar heb ik toch wel 100 euro in het jaar, soms iets meer :)

13. Amfy

Amfy Niet meer actief

maar als je die 100 euro verdeeld over de uren dat je bezig bent levert het geen reet op.

14. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Wij doen al jaren mee mee met intomart gfk en al heel wat bij elkaar gesprokkeld! Vriend doet ook mee met mysteryshoppen en dan gewoon in onze stad. Laatst heeft hij weer €50 uit laten keren in bol.com bonnen! En daar hebben we speelgoed van gekocht. En vroeger kon je het in Iris-cheques uit laten betalen. Dat kan helaas niet meer. Ik denk dat ik toch al een jaar of 10 mee doe nu. Ik zeg altijd maar: alle beetjes helpen!

15. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    En wat betreft reclame maken dan zou je ook niet mogen zeggen welke luiers je goed bevallen of welke buggy dus dat zal wel meevallen!

16. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    Nee dat klopt ook wel. Maar ik besteed er niet zoveel tijd aan hoor.

Ik zie het echt als extra. Bij feestdagen of een grote aankoop laat ik het uit betalen, en dat is dan toch een leuke extraatje. Het is ook maar 1 site die ik doe :)

En wij bestellen ook nog wel eens bij bijv bol.com en wehkamp. Als je dat via die site doet krijg je ook daar weer een percentage over, dus op die manier gaat het ook nog wel iets sneller dan met bv alleen enquetes.

17. verrassingsei

verrassingsei Fanatiek lid

24 jan 2010
    1.751
    0
    0
    ik lees graag mee!

18. verrassingsei

verrassingsei Fanatiek lid

24 jan 2010
    1.751
    0
    0
    Heb je voor mij een directe link?
    Zelf namelijk gekeken op de website maar kan geen aanmeld link vinden om aan enquetes deel te nemen.:)

19. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ik deed het ook

maar nu niet meer

Domme waardeloze bedrijven met nog meer waardeloze vragen.

Zonde voor mijn tijd...dat is geen enkele waardebon waard

Sorry maar ik kan het dus niet

20. Danielle27

Danielle27 Actief lid

5 feb 2009
    264
    0
    0
    Het kan wel snel aantikken als je naar een site gaat waar je punten krijgt voor online aankopen. Bij euroclix krijg je zeg maar 1% van aankopen in geld als je bijv. bij Hema of Bol.com of megapool en zo heb je nog heel veel winkels, iets koopt. Het is niet veel maar als je ipv naar de HEMA te gaan iets bestelt via hun site en het dan daar ophaalt, tikt het over een jaar best aan.

Deel Deze Pagina