Ik zit wat op internet te zoeken naar een buggy voor onze kleine man. Zodat ik ook een vervoersmiddel heb als ik met de bakfiets wegga. Nu viel mijn oog op de maclaren buggy's maar ik vraag me af lopen lange mensen daar ook nog comfortabel achter? Ik ben zelf 1,84m met behoorlijk lange benen en moet er wel een beetje normaal achter kunnen lopen.... Dus ervaringen....??
Mijn man is ook ongeveer die lengte en kan goed met de buggy lopen. Wij hebben een maclaren quest sport. Je hebt ook een variant waarbij je de handvaten in hoogte kunt verstellen geloof ik. Met veel buggys moet je idd wel opletten want daar loop je tegen de wielen aan, heel irritant. Met de mclaren nooit last van gehad!
Met de fiets zou ik lekker een draagdoek of ergonomisch draagzak meenemen, dat bevalt mij altijd het beste, geen gezeul met wagens enzo. Fiets parkeren, kind in de doek en gaan!
Je kan de handvaten dmv knopje indrukken flink omhoog verstellen,ik heb de xt techno en is ideaal voor lange mensen
Wij hebben ook de mclaren quest sport en mijn man van bijna 2 meter loopt hier prima achter. Echt een fijne buggy!
En dat vind ik dus lang niet zo handig... Hebben hier twee doeken liggen. Maar omdat hij al snel wat warmer aangekleed is in de bak van de fiets zit ik weer met die extra kleding... Gooi liever even een buggy naast m in de bak...
Ik heb de Maclaren Techno XT inderdaad met de uitschuifbare handvatten, ideaal heerlijke buggy! Zelf ben ik 1.81 lang..