Oorontstekking?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Zwabbertje, Oct 7, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Zwabbertje

Zwabbertje Bekend lid

May 12, 2011
    643
    0
    0
    secreteresse
    Dames,

Even jullie advies gevraagd!
    Onze dochter had vanmiddag opeens een loopoor (ze is 4 maanden). Wat er uitkwam leek precies op snot.
    Is dit een oor ontsteking??
    Het rare is dat we niks aan haar gemerkt hebben (pijn/ziek zijn). En nu nog steeds niet. Het was eenmaal dat er wat uitkwam.

Wat is nu het beste om te doen?

2. PlainJane

PlainJane Fanatiek lid

May 1, 2012
    1,972
    2,266
    113
    Female
    Ik heb echt geen idee, ik zou voor de zekerheid even je huisarts bellen en het hem aan hem/haar vragen!

3. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

Oct 14, 2010
    16,543
    3,057
    113
    Hier t zelfde! Dochter had zaterdagochtend een heel.vies oortje, ksam donkerrood/bruine troep uit. Dus hap gebeld (ze mag absoluut niet ziek worden) en heeft ze een middenoor ontsteking & loopoor. Nu antibiotica kuurtje gekregen.

4. suze30

suze30 Fanatiek lid

Jul 7, 2009
    2,188
    1
    0
    NULL
    NULL
    Mijn zoontje had ook een loopoor, al een paar dagen, maar ook idd niet ziek, geen koorts etc.
    Maar zat wel regelmatig aan zijn oor, bleek idd een dubbele ooronsteking, zou het toch even na laten kijken.

5. Snowtje

Snowtje Fanatiek lid

Dec 6, 2009
    1,409
    0
    0
    NULL
    NULL
    is waarschijnlijk oorontsteking. hier ook eens gehad. normaal gesproken hebben ze de meeste pijn vlak voordat ze een loopoor krijgen, want als er eenmaal een loopoor is is de druk eraf.
    Even zorgen dat er geen water inkomt met het badje en bij ons was er verder niks aan de hand. niks geen antibiotica of iets dergelijks voor gehad.

6. Zwabbertje

Zwabbertje Bekend lid

May 12, 2011
    643
    0
    0
    secreteresse
    Meiden bedankt voor jullie reacties. Blijft moeilijk inschatten omdat ze zo vrolijk is.Morgen op het cb maar even laten kijken en anders naar de ha.

Share This Page