mijn onderstel van de quinny zapp is kapot, de wielen vallen eronderuit bij vervoeren (niet bij rijden), daaom biedt ik te koop aan : * bekleding inclusief kap; * maxicosie adapters; * reistas; * boekje; * regenhoes; * voetenzak en zakje voor in op te bergen; alles in zeer goede staat! het kan verzonden worden (6,75) Bekijk bijlage 309106
Je schrijft dat je buggy kapot is omdat de wielen eraf vallen. Dit probleem heb ik ook gehad, maar weer verholpen door de delen waaraan je de wielen vastmaakt schoon te maken. Er zit waarschijnlijk zand en vuil tussen. Er zitten daar schroefjes die je kan losdraaien, en dan uit elkaar halen, en schoonmaken. Bij mij klikten na het opnieuw in elkaar zetten de wielen weer gewoon vast. Het probleem komt waarschijnlijk omdat het grijze knopje niet meer omhoog komt na het indrukken, doordat er troep tussen zit. (stroef geworden) Het is niet heel veel werk, met een kwartiertje zit het weer inelkaar. Dus misschien het proberen waard.
Geen dank graag gedaan. Hoop dat het bij jou ook helpt. Als je zo'n schroefje losdraait, komt er een onderdeeltje los, en schiet er een veertje uit. Succes.