Maclaren buggy, wie?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door TJS, 23 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TJS

TJS Actief lid

19 aug 2014
    251
    2
    18
    Hallo allemaal,

Misschien een beetje een vreemde vraag;
    Ik ben 1.95 lang, wat het uitzoeken van een juiste buggy een crime maakt.
    Ik heb veel goede verhalen grenzen over de maclaren, maar hier in de omgeving is deze buddy nergens in de winkel als showmodel te vinden... Helaas verkoopt bol.com niet alle modellen, anders had ik ze daar besteld om te proberen.
    Wie heeft er ene maclaren buggy (zowel quest als techno xt) en zou voor mij de hoogte van grond tot aan handvaten willen meten en daarbij willen aangeven hoe oud de buggy is?
    Eventueel ander hoge buggys zijn natuurlijk altijd welkom!

Bedankt!

2. Myself82

Myself82 Actief lid

27 feb 2012
    336
    0
    0
    Meten is voor mij even lastig, want hij staat in de schuur. Maar ik vind de quest niet heel erg hoog. Ik 1.80 en man 186 lopen er goed achter, maar hij zou echt niet lager moeten zijn.

3. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.118
    12.099
    113
    Ik vind hem ook niet hoog, ik ben 1.82 en zou hem ook niet lager willen. (Ik heb ook de quest)

Ik heb hem overigens op marktplaats gekocht, staan veel mooie op, en als hij toch niet bevalt kan je hem weer voor bijna dezelfde prijs verkopen.

4. Zohra

Zohra Fanatiek lid

20 mei 2015
    2.005
    322
    83
    Wij gebruiken met veel plezier de Nuna Pepp en mijn man is 1.90 m.
    Het is inderdaad een ellende om een goeie buggy te vinden als je lang bent!

5. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Ik heb hier een quest staan, laat maar even weten of ik hem even voor je moet opmeten. Kwa leeftijd weet ik niet goed hoe oud hij is, het is een krijgertje, ik gok dat hij een jaartje of 3 oud is in ieder geval.

6. Paulinemama

Paulinemama Actief lid

15 sep 2015
    424
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zelf zou ik kiezen met die lengte voor een nuna pepp omdat je die in hoogte kan verstellen.
    Voor de rest zijn er niet veel goede buggy's die kunt verstellen in hoogte

7. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.500
    4.342
    113
    Vrouw
    Ik heb ook de quest en ik vind hem hoog genoeg (1,80) maar met 1,95 is hij echt te laag. NunePep is in hoogte verstelbaar, de koelstra is ook hoog heb ik begrepen.

8. woman1988

woman1988 Fanatiek lid

30 jul 2014
    1.241
    78
    48
    Ik heb de quest en ben zelf 1.82.. Kheb hem via internet gekocht zonder te proberen. M'n schoonzus was er heel enthousiast over.. Hij stuurt fijn en rustig slenteren gaat prima maar als ik vlotter wil lopen schop ik wel tegen de buggy aan

Deel Deze Pagina