Ik wil morgen alleen met de kinderen (5 kids tussen de 2 en 12) een dagje weg. Liefst naar een klein pretpark waar attracties zijn waar de oudste 3 van 12, 10 en 8 ook zonder mij in kunnen. En waar ook genoeg te doen is voor de kleintjes van 4 en 2. Wie heeft ideetjes? Ik woon in de omgeving van Rotterdam en wil er best een stukje voor rijden (uur tot anderhalf uur)
juliana toren in apeldoorn.. wij hebben abbo daar maar zoon van 8 gaat veel alleen dingen doen.. voor de andere kind van 1/3/4 jaar is er ook echt genoeg te doen...
Julianatoren zijn we vorige jaar nog geweest, maar dit jaar zouden de 2 oudsten dat niet meer leuk vinden. Het wordt Billybird in Volkel. Is ook nog te doen voor de oudere 3. Bedankt voor de tips!
Ik zou je Drievliet willen aanbevelen. Daar kunnen je kinderen van 8 10 12 heel makkelijk zelf rondlopen en jij kunt je goed bezig houden met de jongste ze mogen daar bijna overal in en korte wachtrijen. Kleinschalig kinderen zo terug gevonden ect ect en is vlak bij Rotterdam.
Het is dat je niet te ver wil rijden anders zou ik zeggen Drouwenerzand. Dat is in Drenthe, te ver weg dus. Maar dat is een leuk klein park, lage entree en onbeperkt eten en drinken.
Drievliet is idd ook leuk, maar dat doe ik liever met mn man er bij. Ik vind veel attracties ook leuk, maar ga er niet in als mijn man er niet bij is. Wil niet mijn oudste alleen laten wachten met de 2 kleintjes die nog niet in sommige attracties mogen.
Mini mundi zijn we wel eens geweest, vonden ze leuk! Oud Valkeveen heb ik nog geopperd, maar de oudste 3 hebben gekozen voor Billybird, want daar hebben ze een soort survivalbaan en dat leek ze wel leuk.