Maclaren Quest of Techno xt??

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door 7nov12, 21 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 7nov12

7nov12 Bekend lid

13 sep 2012
    948
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben overstag en heb besloten ook voor een buggy te gaan. Ook al zijn we nog enorme fan van onze Joolz. Die kan gewoon niet mee op vakantie en niet op de fiets.

Ik wil graag een maclaren. Veel mensen in mijn omgeving hebben daar een goede ervaring mee en een stukje duurzaamheid vind ik belangrijk. (met het oog op de toekomst :) )

Ik wil hem graag op de fiets mee kunnen nemen en eventueel in een bakfiets in de toekomst.

Ons kindje is bijna 8 maanden. Het hoeft dus niet geschikt te zijn voor een new born baby. Wel fijn als hij lekker in ligstand kan zodat hij een tukkie kan doen.

Gemak vind ik ook erg belangrijk. Simpel in en uit klappen en niet loeizwaar en of enorm groot.

Ik twijfel nu tussen de quest en de techno xt. Wat kiezen jullie en waarom?

2. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Wij hadden de quest.
    Ondertussen staat hij werkloos in de gang ik vond m te groot om mee te nemen in de bak van de bakfiets. Dus we hebben nu een nuna pepp.

Verder beviel hij prima...

3. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Quest hebben wij. Bevalt prima!

4. Huis van Puck

Huis van Puck Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.415
    52
    48
    Je hoeft eigenlijk niet te twijfelen! De xt kan nl niet op de fiets!
    Deze is te grof, te grote wielen en te zwaar. Ik heb maaaaanden getwijfeld en toen ik eindelijk besloten had om voor de xt te gaan (wij kregen deze kado) stonden ze de nuna pep te demonstreren. Ik werd nog even in de verleiding gebracht maar ik ben maar wat blij met mijn xt! Ik ga zelf niet fietsen met een buggy aan mijn fiets. Ik moet al ongelofelijk wennen wanneer de kleine voorop zit, laatstaan nog een buggy erop;). Wil je wel gaan fietsen, dan ga je voor de quest. Leg je hem in de bakfiets dan zou ik gaan voor de xt.
    Wil je de buggy voor op vakantie, Frankrijk bv, oude stadjes bezoeken dan zou ik voor de xt gaan. Het is echt een superbuggy!!! Grote wielen. Ik heb de buggy getest met mijn nichtje van 6 en dan voel je wel verschil hoor! Lege buggy's rijden allemaal soepel en licht.

5. Mamadaisy

Mamadaisy Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.533
    6
    38
    Wij hebben de Quest en zijn er erg tevreden mee.
    Na een paar jaar nog steeds soepel.
    De techo XT vonden wij toen een te groot gevaarte..

Deel Deze Pagina