maclaren quest

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door tico, 23 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tico

    tico Fanatiek lid

    14 jul 2008
    1.311
    0
    0
    Hoi allemaal,
    Ben al een tijdje op zoek naar de ideale buggy (bestaat natuurlijk niet maar goed) Heb al eerder topics over buggy's gezet, maar toch hoor ik over allemaal ook veel nadelen, behalve over de maclarens.
    Denk erover om een quest te gaan halen zeker nu er overal zulke mooie aanbiedingen zijn.
    Nu is mijn vraag is iedereen zo enthousiast of zijn er toch nadelen aan deze buggy?
     
  2. consider

    consider VIP lid

    24 jan 2008
    14.002
    1.831
    113
    Provincie Groningen
    Wij hebben deze buggy.
    En de enige minpunt die wij hebben kunnen ontdekken is dat je kindje (als ze rond de anderhalf zijn) gaan hangen in de buggy.
    Ze kunnen er niet helemaal recht op in zitten.
    Heb er laatst een topic over geopend, maar dit blijkt bij alle buggy's het geval te zijn, niet alleen bij de maclarens.

    Verder een hele fijne buggy.
     
  3. Mamadaisy

    Mamadaisy Fanatiek lid

    1 jan 2010
    1.533
    6
    38
    Hier ook de quest en erg tevreden.
    Zelfs een spugend kind en de zee hebben hem niet verpest.
    Bekleding is wasbaar en blijft erg mooi.
     
  4. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.787
    8.489
    113
    Gelderland
    Wij hebben hem ook en toevallig vandaag voor het eerst gebruikt.
    Hij rijdt super fijn en niet zo zwaar als de gewone kinderwagen.
    Ik ben er nu al helemaal blij mee en vind het een goede aankoop.

    Trouwens even een andere vraag aan de mclaren mama's. Als jullie hem meenemen doen jullie er dan een tas om heen? En welke?
    Wij hebben speciaal de tas besteld van de mc laren maar nog steeds niet binnen. Dus ben eigenlijk opzoek naar een alternatief.
     
  5. Lien78

    Lien78 Fanatiek lid

    15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    Wij zijn erg tevreden over die van ons (4 jaar oud toen we 'm kochten, nog steeds erg mooi en prima in orde: die gaat nog wel even mee!).

    Een klein nadeeltje: ik ben vrij lang (1.83m) en kan er nét niet helemaal rechtop achter lopen. En als je je tas eraan hangt, zit die in de weg (loop je met je kont naar achteren, charming!).

    Maar voor de rest: superfijn ding, absolúút geen spijt van. En ik vind dat mijn zoontje er mooi rechtop in zit juist. Veel beter dan in onze Quinny Speedi.
     
  6. lizab

    lizab Fanatiek lid

    7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    HIer hebben we hem ook, wat een fijne aankoop.
    Hier ook geen nadelen. Ze zit er prima in, hij loopt heerlijk.

    De buggy meenemen doe ik gewoon opgeklapt? Ik heb er echt geen draagtas voor oid. Mis het ook helemaal niet.
     
  7. linda84

    linda84 Fanatiek lid

    3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Ik had bij mijn dochtertje een prenatal buggy. Maar vond dat een onding. Nu een maclaren gekocht en die duwt een stuk lichter met mijn dochter van 2 1/2 erin. Enige nadeel vind ik dat de duwbeugels toch wel wat laag zijn.
     
  8. appelsientje

    appelsientje Fanatiek lid

    5 mei 2007
    1.308
    0
    0
    Hier geen last gehad van een hangend kind. Hij zat er juist beter in dan in de wandelwagen. Daarnaast kan de rugleuning ook lekker naar achter. Heerlijke buggy, duwt goed en blijft ook erg mooi.
     
  9. MG2009

    MG2009 Niet meer actief

    Ben er erg tevreden over!
     
  10. sunnycloud

    sunnycloud Fanatiek lid

    28 dec 2006
    1.541
    142
    63
    Vrouw
    De tas kun je nu erg goedkoop kopen bij babyplanet in Meppel 50% korting (is normaal €35)
     
  11. Bianca

    Bianca Fanatiek lid

    5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    wij hebben hem ook (de sport versie) en ik zou geen andere meer willen!! De bekleding blijft inderdaad mooi, is wasbaar wat een groot voordeel is! Kan goed plat, aan de beentjes kan je't verlengen, het boodschappenmandje is net groot genoeg en voor ons is de buggy echt niet te laag. Hij klapt ook compact in. We hebben ook geen opbergzak, gewoon zo de auto in.
    Zeker een aanrader!!
     
  12. tico

    tico Fanatiek lid

    14 jul 2008
    1.311
    0
    0
    we gaan ervoor! Heb zolang getwijfeld en over andere buggy's hoor je zoveel verschillende verhalen. En over de quest is iedereen te spreken! En ik ken mezelf als een andere buggy niet bevalt wil ik weer een nieuwe en dan kom ik duurder uit als dat ik gelijk een maclaren aanschaf. Van het weekend nog ff snel naar de babydump want nu in de aanbieding daar! Thanx allemaal.
     
  13. tico

    tico Fanatiek lid

    14 jul 2008
    1.311
    0
    0
    hij is binnen!!
    Was zo op voorraad bij babydump, dus voor iedereen die er ook 1 wil ga naar babydump! Las hier al een topic over prenatal daar schijnt het weken te duren. Ben benieuwd ga hem snel uitproberen.
     
  14. marijntje28

    marijntje28 Fanatiek lid

    8 sep 2008
    1.138
    0
    0

    :((((((((
    Hier inderdaad bij Prenatal besteld en nog aan het wachten. Levering in week 24 en tijdens mama mazzeldagen gekocht. Niet slim aangepakt dus........
     
  15. Bri

    Bri Niet meer actief

    Heel fijne buggy, klein, licht, rolt goed, makkelijk in- en uit te klappen. Ben er erg tevreden over (hebben 'm nu 1,5 jaar), je neemt 'm zo overal mee naartoe. We hebben 'm destijds gekocht voor op vakantie (maand Australië) en daarna lag hij eigenlijk standaard in de kofferbak van onze auto. De grote wagen (Quinny Buzz) gebruikten we sindsdien alleen vanuit huis.

    Nadelen?
    Boodschappenmandje kun je niets in doen als je kindje achterover ligt. En als je de buggy wilt inklappen moet je het mandje bijna leeg halen.
    Zitje kan minder plat dan sommige andere (maar heeft wel steviger rugsteun dan de meeste buggy's)

    Nooit een tas gebruikt om de buggy in te doen, nooit gemist ook.
     
  16. tico

    tico Fanatiek lid

    14 jul 2008
    1.311
    0
    0
    ja ik had het al gelezen inderdaad dat het bij prenatal zo lang duurde, en bij babydump waren ze toevallig ook in de aanbieding voor 179. Denk dat jij wel iets meer korting hebt gehad dus dat scheelt dan weer! Ik wilde eerst ook naar prenatal maar ze konden alleen nog zwarte leveren en die vond ik minder leuk. Ik hoop dat ze allemaal snel binnen zijn, want ik ben er erg blij mee! Heb hem nu 2 keer gebruikt en het is een verademing om hem uit de auto te tillen ipv de kindewagen.
     
  17. Lisszy

    Lisszy Fanatiek lid

    27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Hier ook de MC Quest!
    Super buggy, we zijn er erg blij mee. Mijn meisje kan er goed plat in, makkelijk in- en uitklappen, past goed op de fiets, veel ruimte onderin het mandje.
    Nadeel: al eerder gezegd, maar als ze plat ligt kun je geen boodschappen in het mandje doen.

    En idd een tip: NIET BESTELLEN BIJ PRÉNATAL!!!
    Heb 'm besteld via mamamazel-dagen, levertijd was een week.
    Na 3x zelf gebeld moeten hebben (meerdere keren beloofd om terug te bellen, niet gebeurt) en behoorlijk boos te zijn geworden uiteindelijk na 4 weken bestelling geannuleerd.
    Bij babydump besteld (ook in de aanbieding) en binnen 1,5 dag in huis!
     

Deel Deze Pagina