Weet iemand misschien waar deze klamboe verkrijgbaar is? Of van welk merk hij is? Via google afbeeldingen gevonden maar als ik het aanklik kom ik niet verder... http://csimg.koopkeus.nl/srv/NL/29038485klamboebabykamerblauw/T/340x340/C/FFFFFF/url/klamboe-babykamer-blauw.jpg
Heb die merken ondertussen afgespeurd, maar helaas.... Nouja, denk dat ik mn moeder dan maar aan het werk ga zetten
Ik denk dat je naar koopkeus.be moet gaan. In de zoekbalk klamboe intypen en dan moet hij daar ergens tussen staan. Ik zag in de link namelijk iets staan van koopkeusen even gegoogled bleek het een belgische site. Succes!
Nou zit ik net bij Ikea. nl te kijken en kom ik een Klamboe tegen die heeeeeeel erg op een klamboe uit een topic leek maar ik kon het topic niet meer vinden! Maar ik heb je gevonden!! Het is hem niet, lijkt er wel op maar iets schattiger (vond ik)! En vast veel goedkoper!! HIMMEL Bedhemel - IKEA En als je perse die biesjes wil hebben kan je moeder er misschien wel een leuk randje langs maken als ze zo handig is?? Dan heb je dezelfde maar dan mét wolkjes!
Ja die 'ken' ik maar vind ik dus niet mooi (voile). (sorry, maar thanks voor het meedenken!) Ik vond nog wel deze Babyhuis Casita | Anel | babykamers, babyboxen, kinderstoelen, autostoeltjes en meer... Ik denk dat die ik gezien had, misschien van een oudere collectie van Anel is.