maclaren techno XT al vanaf geboorte??

Discussie in 'Verzorging' gestart door happygrump, 13 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happygrump

happygrump Actief lid

24 feb 2011
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens hun informatie kan je de Maclaren techno XT al vanaf de geboorte gebruiken. Heeft iemand ervaring hiermee? Ik woon namelijk op een bovenwoning zonder box en zie het niet zitten om met zware wagens te gaan tillen. Hoe doen jullie dat?
    Groetjes en alvast bedankt voor het meedenken.

2. Vagans

Vagans Niet meer actief

Tsja ik ken hem niet, zie idd staan te gebruiken vanaf de geboorte in combi met een baby nestje...

Ik zelf zou toch de voorkeur hebben voor een gewone wagen met bak, lijkt me vele male fijner voor de kleine!!!

Ik moet hier ook 3 trappen af met de kinderwagen, voor korte stukjes (zoals met de honden lopen) gaat ze in de draagzak maar voor grote stukken sjouw ik met liefde dat ding naar beneden.

Ik hoop dat andere meer ervaring hebben, suc6!

3. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Ben het met vagans eens. lijkt me persoonlijk niet echt lekker liggen voor een baby en ik zou dus ook kiezen voor een gewone wandelwagen.
    ik woon zelf ook op een bovenwoning zonder lift. ik moet 2 trappen op. ik heb een quinny freestyle XL en deze rijd ik gewoon de trap af, met kind en al :)
    zachtjes natuurlijk.;) treedje voor treedje en gewoon tegen houden. niets aan de hand. naar boven trek ik hem treedje voor treedje omhoog. soms met 5-6 kg boodschappen erin of de hond er naast aan de riem.
    soms 3-4 x per dag. is heel goed te doen.
    heb je geen mogelijkheid om hem bijv. 1x per dag naar beneden te brengen en hem in de openbare ruimte te laten staan??
    in het begin deed ik haar voor korte stukjes in de draagzak.
    of bijv. beneden alleen een onderstel zetten die ingeklapt staat?? dan hoef je alleen kind met bak naar beneden te brengen.

4. marilouise

marilouise Niet meer actief

Wij hebben de mc laren techno xt en het is een super wagen, erg stevig de zitting kan helemaal plat echt helemaal plat onze zoon sliep in de wandelwagen van de kinderwagen niet en sinds hij in de techno zit slaapt hij in de wagen hij ligt dan echt languit ook met zijn voeten verder heeft de wagen een enorme kap heerlijk beschut maar ik vindt het rijdcomfort erg fijn bedenk je wel de buggy op zich is ook nog best wel zwaar hoor !

5. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    zelf hebben we hem pas later gekocht omdat we de vorige wagen echt te zwaar vonden om steeds te sjouwen...ons mannetje was 8 maanden en toen zat hij prima en slapen op de meest platte stand is super! maar ik zie wel ook kleine kindjes liggen in zo'n wagen dus moet kunnen alleen op een gegeven moment moeten ze vastliggen...

6. happygrump

happygrump Actief lid

24 feb 2011
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    alvast hartstikke bedankt voor jullie reacties!

7. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Wij hebben die buggy ook, althans, hij staat bij mn ouders. Ze heeft hem vanaf 8 weken gebruikt, prima te doen! Voor echt kleine kindjes zou ik wel lekker een babynestje gebruiken, zeker met de winter voor de deur. Alleen loopt hij minder soepel als een 'grote' kinderwagen door die kleine wieltjes. Maar als je niet anders gewend bent...

Deel Deze Pagina