vraagjes

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door boxertjes, 3 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boxertjes

boxertjes Bekend lid

7 aug 2010
    973
    1
    0
    NULL
    brabant
    hallo ik heb een aantal vraagjes, misschien wel hele stomme maar ik heb echt geen idee.

ik heb een wikkeldeken van het kruidvat , daar zitten van die gaten in en klittenband. weet iemand hoe dit werkt?

de maxicosi is vorige week geleverd en hier zit een hoesje bij met een harde boog erin, heeft iemand enig idee wat ik bedoel en waar dit voor dient?

wij hebben van het begin af aan een ledikantje, nu heb ik beddengoed gekocht voor een ledikant maar als we dit nu laag op moeten maken hebben we wel erg veel dekens en lakens? dan zit er toch zo'n hele frot onder een matras. iemand een oplossing?

dit was het voor nu wel even, er zullen vast nog meer vragen boven komen ben ik bang.

alvast bedankt!

2. Que

Que Niet meer actief

Succes

3. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hallo ik heb een aantal vraagjes, misschien wel hele stomme maar ik heb echt geen idee.

ik heb een wikkeldeken van het kruidvat , daar zitten van die gaten in en klittenband. weet iemand hoe dit werkt? de gaatjes zijn neem ik aan voor de gordeltjes(net zoals een orginele maxi cosi voetenzak), die doe je er dus door, kindje erin de gordel vastmaken, en dan de wikkeldeken omslaan met de klitteband op elkaar! heb zelf een red castle nomad, en een puckagogo, maar die zijn volgens mij hetzelfde principe als die van kruidvat.

de maxicosi is vorige week geleverd en hier zit een hoesje bij met een harde boog erin, heeft iemand enig idee wat ik bedoel en waar dit voor dient? das de zonnekap, als het goed is heb je er 2 lusjes aan, die kun je aan het handvat van de mc vastmaken, of niet....

wij hebben van het begin af aan een ledikantje, nu heb ik beddengoed gekocht voor een ledikant maar als we dit nu laag op moeten maken hebben we wel erg veel dekens en lakens? dan zit er toch zo'n hele frot onder een matras. iemand een oplossing?
    netjes onder de matras, hier ondervinden we er geen hinder van....afhankelijk wat voor deken je hebt, en in welke tijd je bevalt, kun je de deken dubbelvouwen....

dit was het voor nu wel even, er zullen vast nog meer vragen boven komen ben ik bang. gooi maar in de groep, er zijn genoeg ervaringsdeskundigen:D;):):)

alvast bedankt!

4. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Die kruidvat wikkeldeken is een heel topic over (met fotos en omschrijvingen) hij schijnt nog al ingewikkeld te zijn!! Moet je even zoeken op de site, dat linkje plaatsen lukt me niet goed..

5. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Als je het bed laag opmaakt en er ontstaat een grote 'bobbel' beneden dan kun je dit oplossen door een handdoek onder het hoofdje (onder het matras) te leggen. Zo ligt je kindje toch recht.

Ik denk dat de gaten bedoeld zijn voor als je je kind met slaapzak en al in de maxi cosi wilt leggen. de riempjes van de maxi cosi passen (als het goed is) door de gaten heen. zo hoef je dus niet 's avonds je kind helemaal wakker te maken en aan te kleden.

6. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hoop dat je er zo wat aan hebt. Succes:)

7. Alita

Alita Niet meer actief

die boog is idd een zonnekap!

en dat van het bedje hebben wij dus ook gehad...idd een handdoek eronder leggen!

8. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Maak het bedje altijd overdwars op.
    Dus de lakentjes niet in de lengte met het matrasje mee maar in de breedte.
    Zo kun je beter instoppen en ontstaat er niet zo'n bobbel aan het voeteneind maar netjes onder het hele matras door

Deel Deze Pagina