Ik lees dat prenatal 15% korting webkorting heeft. Mooi meegenomen denk ik, want moet nog aardig wat hebben. Alleen hoor ik her en der dat prenatal in april 20% korting heeft op de gehele winkel. Wat zou jij doen nu kopen of ff wachten? Ben nu 15 weken zwanger dus kan nog wel ff wachten. Graag zie ik jullie reacties tegemoet! het is al duur genoeg, elk actie wat ik mee kan pakken, probeer ik!
wachten.. hoewel het afwachten is of ze in april op alles 20 procent hebben (sowieso 15% en op andere dingen 20 en misschien nog op dingen 25%), maar april is ook niet meer zo ver... En er komen ook bij andere winkels telkens nog kortingen (op textiel met name, denk aan kruidvat-nu -trekpleister, wibra etc) . Maar oke, ik kan me voorstellen dat je 'los' wil gaan maar ik zou nog even geduld hebben..
Ik wil inderdaad los gaan, maar probeer me telkens in te houden. Wel lastig hoor, omdat het de eerste is!
Ik zou wachten. Maar ook vooral ook bij andere winkels kijken, want prenatal is vrij duur en misschien ben je voor sommige dingen bij een andere winkel zonder korting nog goedkoper uit.
Ik zou ook even wachten. En idd. ook kijken bij andere winkels met aanbiedingen. Heb zelf veel van prenatal (had toen niet gewacht en achteraf gezien was dat slimmer geweest), kruidvat en wibra.
Het is soms heel moeilij om in te schatten wat wanneer gaat gebeuren. We hadden laatst een maxi cosi cabriofix gekocht, weliswaar in de aanbieding, maar nu was het nog voordeliger. Ik wil niet elke keer zo iets meemaken, vandaar mijn vraag.....
Wij hebben kamertje en kinderwagen besteld bij Babydump. Zij geven laagste prijs garantie, dus als het tot het kindje geboren wordt ergens goedkoper is dan geven zij het verschil terug. Zie nu dat de reiswieg bij Prenatal inderdaad goedkoper is, dus ben benieuwd naar hun reactie. Heb ze zojuist gemaild!
Ik zou gewoon iets kopen zodra het voldoet aan het budget wat jij ervoor hebt. Ik kocht bijvoorbeeld 2 maanden geleden ofzo een buikdrager van Baby Bjorn en een week later was er 15% korting op, nou pech hoor. Anders kan ik altijd wel alles laten staan omdat er misschien nog meer korting op komt ooit.
Klopt. Je moet ook niet elke keer gaan twijfelen als je wat gaat kopen..... Er zijn altijd wel aanbiedingen.
Hou wel rekening met levertijden. Ik neem aan dat een hoop mensen wachten op die 20 % en dat hierdoor de levertijden alleen maar hoger op gaan lopen.