voor het eerst zwemmen met de kleine man

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Violetriot, 10 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

25 apr 2010
    2.998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    nouja de titel zegt het al, straks gaan we voor het eerst zwemmen!
    Maar zit wel na te denken hoe ik dat praktisch ga doen..en of ik alles bij me heb..
    Heb voor hem: zwemluier,zwembroek,zonnebrand (al blijven we denk ik binnen) badcape,hydrofiel,zwemband en de standaard inhoud van de luiertas inclusief voeding..
    meer heb ik toch niet nodig? Ben een beetje bang dat hij het niks vind en het op een krijsen zet haha
    Ik ga met een vriendin en haar zoontje die is 6 maand en gelukkig brengt manlief me wel ff met de auto :D dus dat scheelt al een hoop!

Iemand nog tips voor de 1ste keer zwemmen met een baby? Het is gezinszwemmen dus hopelijk wat rustiger publiek..

2. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Meer heb je idd niet nodig. ;)
    Al neem ik zelf voor de zekerheid wel een extra zwemluier mee voor het geval dat.

Wij gaan ook straks naar het zwembad. :D Weet je hoe de kluisjes werken? (hier gaat dus ook 50 cent mee)
    Veel plezier straks.

3. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

25 apr 2010
    2.998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    oh nee dat weet ik niet...zal er bij de kassa ff naar vragen, tnx!! En veel plezier :)

4. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    wij gaan ook straks voor het eerst. maar zoveel neem ik niet eens mee joh... zwemband doe ik al niet, die zullen ze daar wel hebben en anders houdt ik hem vast... ben ook benieuwd hoe mijn zoontje het vindt...

5. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

25 apr 2010
    2.998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    leuk dat jullie ook voor het eerst gaan. Ik neem ook mijn camera mee :D

6. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    oja die moet ik ook meenemen. AL vraag ik me af hoe ik fotos moet maken als mijn man met de kleine zwemt en ik met mijn dochter :D

7. misa

misa Niet meer actief

Volgens mij heb je alles wel zo'n beetje. Ik neem alleen altijd wel 2 zwembroekjes mee (zwemluiers met plastic voering). En naast de handdoeken die je nu mee hebt, nog een flanellen luier of extra hydrofiel. Ik gebruik de badcape om warm te blijven. Met het afdrogen (met de hydrofiel) ligt hij daarop. Is hij helemaal droog, dan leg ik hem op de flanellen doek. Dan hoeft hij niet op het natte te blijven liggen, maar ook niet op een aankleedkussen waar al velen op liggen. ;)

En vergeet je je eigen badkleding en handdoek niet? ;)
    Verder zou ik de kleine lekker tegen je aanhouden als je het water in gaat. Even wennen, dicht bij mama. De band kan altijd (of een andere keer) nog wel. Als hij een beetje gewend is, kun je wel wat meer gaan proberen qua zwemmen en drijven of de buik of rug.

Veel plezier! Oja, natuurlijk je camera mee!

8. sietske

sietske Bekend lid

26 mei 2006
    552
    1
    0
    haha de dag van het voor het eerst zwemmen!

Wij gaan zo ook!

veel plezier allemaal!

9. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.812
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    in sommige baden zijn ze verplicht en moet je ze kopen als je ze niet bij je hebt, misschien handig om even te checken?
    Op de meeste plekken hebben ze ze wel, maar ik weet baden, waar dat niet zo is...

10. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    En ik zou je maxi cosi mee naar binnen nemen. Als je kindje is aangekleed kun je hem daarin leggen als je je zelf weer moet aan kleden.

11. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    hoe was het? Mijn mannetje vond het geweldig! En de banden die hadden ze gewoon hoor! Ik had hem erin gezet en hij maar lachen en kraaien naar me... te schattig gewoon!

Deel Deze Pagina